با حکم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
تابناک مرکزی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صادق دوخائی را به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی منصوب کرد.
کد خبر: ۴۸۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 19 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمد علی شهیدی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی عملکرد هفت ساله حجت‌الاسلام حسن هنرمند را در سمت مدیر کل بنیاد شهید استان مرکزی رضایت بخش توصیف کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و ایجاد تغییر و تحولات در بنیاد تصمیم گرفته شد که آقای هنرمند در تهران مشغول خدمت شوند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن روزی است که در تاریخ به جهت جانفشانی و مقاومت ثبت شده است ادامه داد: از میان قریب به 42 هزار و 879 نفر در دوران دفاع مقدس که به اسشرات دشمن بعثی در آمدند حدود 36 هزار نفر رزمنده و بقیه غیرنظامی بودند و به عبارتی 80 درصد این افراد رزمنده و بقیه افراد غیرنظامی هستند که در شهرها و مناطق مرزی به اسارت گرفته شدند.

حجت‌الاسلام‌ شهیدی با تأکید بر اینکه آزادگان شهدای زنده میهن اسلامی محسوب می‌شوند خاطرنشان کرد: در مورد آزادگان صحبت‌های زیادی گفته می‌شود ولی شکنجه‌ها و رنج‌هایی که توسط رژیم بعث عراق بر این عزیزان روا داشته شده در وصف نمی‌گنجد، و مطالعه خاطرات آزادگان نشان می‌دهد که بعثی‌ها چه اندازه بی‌رحم بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد یکی از ویژگی‌های آزادگان را صبر حقیقی آنها دانست و گفت: آزادگان در طول اسارت حماسه‌های زیادی آفریدند، آن‌ها با یادگیری زبان عربی و انگلیسی و حفظ قرآن و عبادت الهی به درجات عالی رسیدند که در این مسیر نقش آزاده بزرگوار حجت الاسلام ابوترابی بسیار پررنگ بود.

وی افزود: عزیزانی که در اسارت بودند جالب این است که اکثرأ علاوه بر اسارت ، جانباز هم هستند یعنی باید بگوییم عزیزان ما تسلیم نشدند بلکه تا آخرین گلوله ای که داشتند جلوی دشمن ایستادند و به اسارت درآمدند بنابراین آزادگان ما افتخاری برای جامعه ایثارگری هستند  وهمانطور که رهبر معظم انقلاب برای آزادگان ایران اسلامی عنوان «الماس‌های سرخ و درخشان» را نام بردندوفرمودند:ایثارگران عامل بقا و آبروی کشور هستند که ان‌شاءالله خداوند روز به روز به عزت آنها بیافزاید و همه آنها را سربازان واقعی امام زمان (عج) محسوب کند.

گفتنی است در پایان از زحمات حجت الاسلام هنرمند با اهداح لوح تقدیر  تشکر و همچنین صادق دوخائی به عنوان مدیرکل بنیاد مرکزی معرفی و اعلام گردید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلیل شاخه عریض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
باسلام من فرزند شهید سازمان بنادر جهت استخدامی بنادر تبریک به مناسبت نصوب به ریاست بنىادشهید جناب آقای شهیدی من شکایت دارم از امور ایثارگران اداره مجتمع بندر امام خمینی کاری برای فرزندان شهدا انجام نمی دهند فقط به فکر منافع خودشان این 4 سال یابیشتر فقط سرکاری حتی احترام به فرزندان شهدا نمی زارند جناب آقای شهیدی برسی فرمایید 09305263955
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار