امام جمعه اراک؛
تابناک مرکزی: امام جمعه اراک گفت: افکار عمومی به عملکرد مسئولان در هر سطح و در رده خدمتی توجه دارند و خواهان دولتی قوی هستند تا با سپردن سکان هدایت کشور به آنان طعم توسعه یافتگی و رفاه را بچشند.
کد خبر: ۴۷۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 11 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک که ظهر امروز در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه برای رفع و کاهش مشکلات جامعه نمایندگان مجلس باید حلقه مدیریت اجرایی قوی را برای پیشبرد ماموریت های کشور ایجاد کنند اظهار کرد: رئیس جمهور با معرفی وزرای پیشنهادی به تکلیف خود عمل کرده و اینک نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با دقت تمام وزرا را رصد کنند و به بهترین ها در ترکیب تیم اجرایی کشور رای اعتماد بدهند.

امام جمعه اراک با ابراز اینکه خانه ملت در ارزیابی کابینه دوازدهم وظیفه مهمی برعهده دارد افزود: افکار عمومی به عملکرد مسئولان در هر سطح و در رده خدمتی توجه دارند و خواهان دولتی قوی هستند تا با سپردن سکان هدایت کشور به آنان طعم توسعه یافتگی و رفاه را بچشند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: کابینه دوازدهم امانت دار رای مردم است و تنها با خدمات ارزنده می تواند قدردان مردم باشد.

وی گفت: آیین تحلیف ریاست جمهوری با حضور نمایندگانی از 105 کشور و ارگان های بین المللی برگزار شد و این نشان دهنده تاثیرگذاری ایران اسلامی در عرصه های بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اهمیت اجرای راهبردهای اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه عمل به آن در کاهش مشکلات و ترمیم اقتصاد کشور اثر دارد بنابراین همه توان کشور باید در راستای این برنامه مترقی متمرکز شود.

امام جمعه اراک در ادامه از برخی رفتارها در حاشیه مراسم تحلیف رییس جمهوری انتقاد کرد و گفت: کشور در تمامی سطوح نیازمند افرادی است که از تظاهر دوری کرده و به صورت عمقی مسایل را بررسی کنند و به پیش ببرند.

امام جمعه اراک با انتقاد از برگزاری نامنظم جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی گفت: این نشست ها در استان باید رویکرد عمیق تری پیدا کند تا شاهد ثمرات مطلوب در اقتصاد منطقه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: 23 شهرک صنعتی کوچک وصنایع بزرگ کشوری در استان مرکزی مستقر است و باید برای رفع کمبودها و مشکلات واحدهای صنعتی بیشتر تلاش شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار