رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان مرکزی همیاران پلیس را بازوان توانمند پلیس در ارتقاء فرهنگ ترافیکی افراد جامعه دانست و از آموزش 220 نفر از همیاران پلیس استان در اردوگاه دانش آموزي امام خميني(ره) شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 10 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ ابو الفضل امیدی رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: بی تردید فرهنگ سازی استفاده مناسب از وسایل نقلیه همواره از ضرورياتي است كه بايد از سوی متولیان امر در سطح مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

وی همیاران پلیس را بازوان توانمند پلیس در ارتقاء فرهنگ ترافیکی افراد جامعه دانست و ادامه داد: تردیدی نیست که پلیس به تنهايي قادر به حل معضل و مشكلات ترافيكي نبوده و همواره بايد علاوه بر نهاد های دیگری كه در عرصه ترافيك درگير هستند؛ همياران و فرهنگ ياران نیز یاریگر پلیس در آموزش قوانين راهنمايي و رانندگي به شهروندان باشند.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی یادآور شد: شکل گيري همياران و فرهنگ ياران پليس، اقدام ارزشمند و اثرگذاري است که توسط نيروي انتظامي و با مشارکت آموزش و پرورش به منظور ارتقاء انضباط ترافيکي جامعه برنامه ريزي و اجراء مي شود و در ايجاد امنيت تاثير بسزايي دارد.

وی اظهار داشت: افزايش نقش و مشاركت مردم درعرصه هاي مختلف اجتماعي و به ويژه در حوزه فرهنگ ترافيك موجب شده است كه پليس براي برقراري مطلوب نظم و امنيت، توجه خود را بيش از پيش به حوزه پيشگيري اجتماعي معطوف نمايد و همواره در اين حوزه برنامه ريزي هدفمند و مستمر داشته باشد.

اين مقام انتظامي با اشاره به آموزش 220 نفر از همیاران پلیس در اردوگاه دانش اموزي امام خميني(ره) شهرستان شازند، نقش آموزش را بسترساز بهبود افزايش توفيقات در حوزه نظم و انضباط اجتماعي دانست و یادآورشد: تردیدي نیست که پیش بینی همواره مقدم بر پیشگیری بوده و نقش بسزایی در رسیدن به اهداف پیش رو در اجرای ماموریت های مختلف پلیسی دارد.

امیدی خاطرنشان کرد: برنامه ريزي هاي لازم در راستاي كاهش تصادفات همواره باید براساس شناسايي نقاط حادثه خيز، نوع وسايل نقليه، زمان تصادفات و تمامي مولفه هاي دخيل در وقوع تصادفات صورت بگیرد و توسط نهادهای اجرایی مسئول نیز زيرساخت‌ هاي لازم ترافيکي جاده های درون شهری در راستای پیشگیری از تخلفات فراهم شود.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی در پايان با قدردانی از همکاري و همراهي خوب سازمان آموزش و پرورش با پليس در حوزه های مختلف راهنمایی و رانندگی افزود: اميدواريم با رعايت بيش از پيش قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از جمله؛ سرعت مجاز و مطمئنه، حرکت بين خطوط، استفاده از کلاه و کمربند ايمني و ... از سوی شهروندان، به تدریج شاهد کاهش تصادفات و افزايش انضباط ترافيکي در سطح استان باشيم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار