تابناک مرکزی: مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه گفت: مهم ترین برنامه کمیته امداد محرومیت زدایی است و 222 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه دریافت کردند.
کد خبر: ۴۷۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 09 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه مهم ترین برنامه کمیته امداد محرومیت زدایی است گفت : تعداد 222 مددجوی تحت حمایت شهرستان ساوه در سه ماهه نخست سال جاری تسهیلات کارگشایی قرض الحسنه  با اعتبار چهار میلیون و 715 هزار ریال دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات در اختیار کمیته امداد، برای اعطای وام‌ها برنامه ریزی شده و سپس با شرایط ویژه، این وام‌ها در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، افزود : تسهیلات کارگشایی به منظور تأمین هزینه‌های درمانی، جهیزیه، خرید و تامین مسکن و اشتغال به مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه  تعداد 492 مددجوی  تحت حمایت شهرستان ساوه در سال گذشته تسهیلات اشتغال و کار آفرینی از منابع بانکی وکمیته امداد دریافت کردند، گفت : از این تعداد 457  خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار 63 میلیارد و 670 میلیون ریال و  35 خانواده  از منابع امدادی با اعتبار سه میلیاردو 640 میلیون ریال  تسهیلات اشتغال و کارآفرینی دریافت کردند.

وی افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند جهت ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

زارعی در پایان مطرح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد چهار هزار و 745 خانواده  تحت حمایت، کمک معیشت  با اعتبار 10 میلیاردو 978 میلیون ریال دریافت کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار