تابناک مرکزی: فعالیت شرکت خودروسازی رنوی فرانسه در ساوه با عقد قرار داد آغاز شد .
کد خبر: ۴۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 09 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، فرماندار ساوه با اعلام این خبر که کارهای نهایی این قرارداد به اتمام رسید ، گفت : سازمان گسترش و ایدرو با این شرکت فرانسوی صبح امروز قرار داد را امضا کردند .

بهاروند افزود: با آغاز به کار این شرککت خودروسازی بیش از 6 هزار نفر مشغول به کارخواهند شد.

وی رقابتی شدن تولید خودرو در ایران را مهمترین مزیت این طرح عنوان کرد و افزود : با آغاز تولید این واحد در ساوه مردم کشور از خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب برخوردار خواهند شد .

وی سرمایه گذاری اولیه این طرح را چهارصد میلیون یورو عنوان کرد و گفت : در سال اول 150 هزار خودرو و سال دوم سیصد هزار دستکاه انواع خودرو در ساوه تولید خواهد شد .

بهاروند اضافه کرد: 60 درصد سرمایه گذاری خارجی و 40 درصد سرمایه گذاری داخلی است .

فرماندار ساوه با بیان اینکه این طرح انتقال تکنولوژی است، افزود: تولیدات این شرکت هم برای استفاده در داخل کشور و هم برای صادرات پیش بینی شده است .

وی با بیان اینکه شرکت بن رو ، کارخانه ای مجهز است ، گفت : ظرفیت های خوبی همچون زمین مناسب ، وا حد رنگ و واحد مونتاژ در شرکت بن رو برای تولید خودرو وجود دارد 

وی با بیان اینکه جلسات متعدد و کارهای زیادی در فرمانداری ساوه انجام شده و با همه ی درخواست ها موافقت شده ، اضافه کرد : واگذاری زمین و تغییر کاربری از کشاورزی به صنعتی و رفع مشکلات زیست محیطی از مهمترین این کارها بوده است.

بهاروند افزود: از تلاش های استاندار و نماینده ساوه و زرندیه در پیگیری این  موضوع تشکر می کنم و با وفاق و همدلی مسئولین این طرح به نتیجه رسید .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار