تابناک مرکزی: در عمليات هاي دو روز گذشته پليس در استان، 40 نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگير و به 44 فقره انواع سرقت اعتراف كردند.
کد خبر: ۴۷۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 08 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: افزايش امنيت اجتماعي و برخورد با هر گونه هنجارشكني يكي از مهم ترين اولويت هايي اجرايي پليس استان است كه در كيفي سازي اين رويكرد، همواره از بازتاب ديدگاه هاي آحاد شهروندان نيز در بهبود انجام ماموريت ها استفاده مي شود.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: از جمله برنامه هايي كه بازتاب بسيار مطلوبي در كاهش جرايم در سطح استان داشته است برنامه ريزي هدفمند و قاطع در برخورد با سارقان وخرده فروشان مواد مخدر بوده است كه در ارزيابي هاي انجام شده نوع عملكرد پليس در اين حوزه مورد رضايت خاطر شهروندان بوده و تشديد طرح هاي عملياتي در اين حوزه ها از مطالبات به حق شهروندان بوده است.

وي یادآور شد:‌ در تداوم طرح هاي عملياتي پليس طي دو روز گذشته 40 نفر سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگير شدند كه در اعترافات خود به 44 فقره انواع سرقت اعتراف كردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در اين عمليات ها شش فقره سرقت منزل، مغازه و دیگر اماكن خصوصي، 93 رأس احشام، دو دستگاه دوچرخه، پنج دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسيكلت سرقتی، شش فقره لوازم و محتويات داخل خودرو و ... كشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تداوم طرح هاي امنيت بخش پليس خبر داد و خاطرنشان کرد: ‌تلفن 110 در تمامي ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به شهروندان عزيز و دريافت گزارش ها و اطلاعات در حوزه نظم و امنيت اجتماعي و برخورد با هنجارشكنان است.

سرهنگ قاسمی در پایان با تقدیر از مشارکت فراگیر شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا با نظارت بر عملكرد پليس، بستر ارائه خدمات مطلوب به عموم مردم را بيش از پيش مهيا ساخته و همواره با ارائه نقطه نظرات، پيشنهادات ، انتقادات راهگشا و سازنده خود از طريق سامانه تلفني 197 ياريگر پليس در تحقق اين مهم باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار