تابناک مرکزی: معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: توزیع کتاب های درسی در سراسر کشور از 20 شهریور ماه در تهران، البرز و شهرستان های تهران از 25 شهریور ماه آغاز می شود.
کد خبر: ۴۷۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 07 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا؛ حسین طلایی‌زواره با بیان اینکه توزیع کتاب های درسی در دو بخش صورت می پذیرد، افزود: یک بخش کتاب های درسی است که از طریق مدارس توزیع می شود و شامل کتاب های درسی دوره ابتدایی، پیش دانشگاهی و پایه های دهم و یازدهم فنی و حرفه ای است.

وی یادآور شد: دانش آموزان تمامی این مقاطع تحصیلی پیش از این از طریق سامانه ثبت سفارش اقدام به ثبت نام برای دریافت کتاب های درسی کرده اند و کتاب ها از اول مهر ماه توسط مدارس در اختیار آنها قرار می گیرد.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اضافه کرد: بخش دوم کتاب های دوره متوسطه اول و دوم است که از نیمه دوم شهریور ماه و از طریق کتابفروشی ها در سراسر کشور توزیع می شود.

طلایی زواره تصریح کرد: دانش آموزان این مقاطع تحصیلی در سراسر کشور از 20 شهریور و دانش آموزان تهران، البرز و شهرستان های تهران از 25 شهریور ماه می توانند با مراجعه به کتابفروشی ها، کتاب های درسی خود را تهیه کنند.

وی خاطرنشان کرد: قیمت کتاب های درسی سال تحصیلی 97 - 96 در پایه اول ابتدایی 143 هزار ریال، پایه دوم ابتدایی 154 هزار ریال، پایه سوم ابتدایی 199 هزار ریال، پایه چهارم ابتدایی 201 هزار ریال، پایه پنجم ابتدایی 207 هزار ریال و پایه ششم ابتدایی 246 هزار ریال تعیین شده است.

معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی عنوان کرد: همچنین بهای کتاب های درسی دوره پیش دانشگاهی رشته تجربی 247 هزار ریال، پیش دانشگاهی رشته ریاضی 245 هزار ریال، پیش دانشگاهی رشته انسانی 249 هزار ریال و پیش دانشگاهی رشته هنر 451 هزار ریال است.

بر اساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، سالانه یکهزار و 100 عنوان کتاب درسی در شمارگان 120 میلیون جلد برای دانش آموزان تولید می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار