تابناک مرکزی: رئیس کمیته امداد : متقاضیان می توانند از طریق ثبت نام الکترونیکی در باجه های کمیته امداد امام خمینی شهرستان ها در صندوق قرض الحسنه مرکز استان برای دریافت وام نام نویسی کنند.
کد خبر: ۴۷۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 07 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صداوسیما، فتاح در نشست خبری افزود: برای تسهیل پرداخت وام به جامعه هدف، هم ضمانت را آسان و هم اقساط را طولانی تر کردیم ضمن اینکه سود قرض الحسنه عرفی آن هم از 4 به 3 درصد کاهش یافته است.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: در این صندوق ها براساس نیاز و شناسایی متقاضی 2 تا 5 میلیون تومان وام پرداخت می شود که تاکنون برای آن 300 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه جامعه هدف ما در بازپرداخت وام، قانونمند تر و منظبط تر هستند گفت: چندی پیش با روسای بانکها گفتگو می کردم که آنها نیز اذعان داشتند که مددجویان کمیته امداد نسبت به سایر اقشار جامعه معوقات کمتری دارند .

فتاح تاکید کرد: تلاش کردیم تا از کاغذبازی و بوروکراسی طولانی در پرداخت وام جلوگیری کنیم و متقاضیان می توانند از طریق ثبت نام الکترونیکی در باجه های کمیته امداد امام خمینی شهرستان ها در صندوق قرض الحسنه مرکز استان برای دریافت وام نام نویسی کنند.

فتاح با بیان اینکه سالانه به جمع کثیری از زوج های تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهدا می شود گفت: پارسال 100 هزار نفر در نوبت دریافت جیهزیه بودند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون تقریبا برای دریافت جهیزیه صفی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برای خانواده های تحت پوشش اقدامات فرهنگی و زیارتی همواره در دستور کار بوده خاطرنشان کرد: پارسال 120 هزار نفر از خانواده های مددجویان با همکاری آستان قدس به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

فتاح تاکید کرد: با موافقت آستان قدس ، زائران تحت پوشش این نهاد سه روز در مکان های درنظر گرفته شده بصورت رایگان و هر روز با سه وعده غذایی اسکان می یابند که در این زمینه حمایت های آستان قدس رضوی محوری و تعیین کننده بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار