رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: روز گذشته یک محموله انواع کالای قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس در عملیات پلیس آگاهی استان کشف شد.
کد خبر: ۴۷۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ 05 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان در تحقيقاتي از تردد یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در سطح محورهاي مواصلاتي استان مطلع شده و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با برنامه ريزي انجام شده، سرانجام روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی در هنگام کنترل خودروهای عبوری، اتوبوس حامل کالای قاچاق مورد نظر را در محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شناسایی و متوقف کردند.

حسینی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از اتوبوس مذکور موفق به کشف۱۰۰دستگاه دی وی دی، 6دستگاه ماکرو ویو،۱۱ دستگاه جاروبرقی و 22 هزارو 947 عدد انواع نوشیدنی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال فاقد مدارك معتبر گمركي شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه محموله‌ توقیفی مذکور از یکی ازاستان های جنوبی بارگیری و به مقصد تهران حمل می‌شده است افزود:متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار