مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان مرکزی از بستانكاري بیش از 200 میلیارد ریالی آب و فاضلاب استان از مشتركان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 05 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ عبدالرضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی از بستانكاري بیش از 200 میلیارد ریالی آب و فاضلاب استان از مشتركان خبر داد و اظهار داشت: بیش 150 ميليارد ریال از اين بستانكاري ها مربوط به مشترکین غیر مسکونی اعم از واحد های صنعتی،نیروی انتظامی،فضای سبز ، بیمارستانها و مراکز درمانی دولتی می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ادامه عنوان کرد: بر اساس قانون تشكيل شركت هاي آب و فاضلاب استاني مصوب مجلس شوراي اسلامي در سال ۱۳۶۹، شركت هاي آب و فاضلاب استاني (شهري) بايستي مطابق قانون تجارت اداره شوند، ليكن اين شركت نه تنها هيچگونه كمك يا اعتبار هزينه اي از دولت دريافت نمي كند، ‌بلكه موظف به انجام وظايف بسيار خطير و سنگين تأمين و توزيع آب، جمع آوري، ‌انتقال و تصفيه ي فاضلاب شهرهاي استان مي باشد.

وي با بيان اينكه هزينه آب بهاي پرداختي به شركت آب و فاضلاب به هيچ وجه جوابگوي هزينه هاي توليد و انتقال آب به مشتركان نيست اظهار داشت: هزينه ي توليد و انتقال هر متر مکعب آب در سالجاری براي شركت آب و فاضلاب استان 7296 ریال است كه در حدود 3769 ریال از مشتركان خانگی گرفته مي شود.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي تصريح كرد: درآمد حاصل از فروش خدمات آب و فاضلاب براي توسعه زيرساخت هاي خدماتي اختصاص مي يابد كه انباشته شدن مطالبات و عدم واريز آن اين شركت را در اجراي پروژه ها و ارائه خدمات به عموم مردم با مشكلات بزرگي مواجه مي كند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار