تابناک مرکزی: رییس شورای شهر اراک تاکید کرد: درختان اطرف جاده فرودگاه اراک باید حفظ شوند چراکه حفظ فضای سبز و درختان برای اراک با توجه به آلودگی هوای این شهر بسیار مهم است.
کد خبر: ۴۷۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ اسماعیل تاج‌آباد در صحن علنی شورای شهر اراک، گفت: شهرداری باید تدابیری برای حفظ درختان در جاده فرودگاه اراک در نظر بگیرد. این منطقه به تالاب میقان نزدیک است و با توجه به گرد و خاک ناشی از تالاب در این منطقه، حفظ درختان ضروری است.

وی بیان کرد: درختان در این محدوده وضعیت خوبی ندارند و حتی در حال خشک شدن هستند یا تاکنون خشک شده‌اند، باید تدابیری برای بهبود این وضعیت در نظر گرفته شود.

براساس این گزارش، در نظر گرفتن اعتبار 80 میلیارد ریالی برای احداث 300 پارکینگ مکانیزه در اراک با در نظر گرفتن شرایط فراخوان عمومی به صورت 30 درصد نقدی و 70 درصد واگذاری ملک و امتیاز و لحاظ اعتبار لازم در متمم بودجه سال جاری در این جلسه مطرح و تصویب شد.

در خصوص در نظر گرفتن مکانی برای احداث بزرگ‌ترین موزه خصوصی کشور از مکان‌هایی که در اختیار شهرداری است، مقرر شد شهرداری این موضوع را بررسی و گزارشی از این موضوع ارائه دهد.

همچنین در این جلسه سه نسخه تفریغ بودجه سال گذشته سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از حیث درآمد و هزینه بالغ بر 252 میلیارد و 299 میلیون و 548 هزار و 201 ریال، واگذاری 130 مترمربع از شارع واقع در فلکه حافظیه پشت بانک صادرات با قیمت کارشناسی به اداره کل اوقاف و امور خیریه و افزایش 15 درصدی نرخ کرایه سرویس‌های دانش‌آموزی برای سال جدید تصویب شد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار