منتخب شورای پنجم شهر اراک عنوان کرد؛
تابناک مرکزی: علیرضا مرادی: اعضا شورای پنجم اراک در خصوص گزینه های شهرداری تا کنون به جمع بندی خاصی نرسیده اند و در این شرایط مطرح شدن نام برخی افراد چندان محلی از اعراب نخواهد داشت و باعث منحرف کردن اذهان عمومی و فشار غیر مستقیم بر شورای پنجم خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 01 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ علیرضا مرادی منتخب شورای پنجم اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه نظر افراد محترم است اما نباید اظهار نظرهای شخصی را به عنوان خروجی فعالیت جمعی شورای پنجم به حساب آورد گفت: اعضا شورای پنجم اراک در خصوص گزینه های شهرداری تا کنون به جمع بندی خاصی نرسیده است و در این شرایط مطرح شدن نام برخی افراد چندان محلی از اعراب نخواهد داشت و باعث منحرف کردن اذهان عمومی و فشار غیر مستقیم بر شورای پنجم خواهد شد.

وی افزود: جلسات هماهنگ و منظم هفته ای اعضا شورای پنجم در خصوص بررسی مسائل مختلف شهر برگزار می شود که طبعا یکی از دستورات کار نیز می تواند بررسی گزینه های شهرداری باشد.

مرادی با بیان اینکه به منظور بهره مندی هر چه بهتر مردم از خدمات باید در خصوص انتخاب شهردار حساسیت های بیشتری به خرج داد تصریح کرد: شهرداری محل آزمون و خطا نیست و گزینه هایی که برای تصدی پست شهرداری در شورای پنجم مطرح می شوند باید از سوابق درخشان و رزومه کاری قوی برخوردار باشند تا در نهایت افتخار خدمت به مردم را کسب کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
قرار گرفتن فردی معلوم الحال چون .... بدون حتی 1 روز تخصص و سابقه لازم در زمینه مدیریت شهری با مدرک دانشگاهی عیر مرتبط (لیسانس برق) به منزله آزمون و خطا از پول و سرمایه مردم است. همچنین قرار گرفتن سه نفر از کاندیداهای دور قبل مجلس شورای اسلامی در این لیست به منزله در اختیار گذاشتن فضای و امکانات شهرداری برای انجام کارهای پوپولیستی این اقایان برای دور بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی ست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار