بعد از تکذیب میرسلیم؛
تابناک مرکزی: در بیانیه قرارگاه رسانه های انقلاب اسلامی استان مرکزی آمده است: ای کاش نسبت به خیانت برخی رسانه های فرصت طلب، سرچشمه های تشکیلاتی و منابع مالی آنها اطلاع رسانی لازم انجام گیرد تا بیشتر مشخص شود دودی که به حلق مردم اراک می رود، سودش در جیب کدام رسانه و جریان است؟
کد خبر: ۴۷۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 31 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ قرارگاه رسانه های انقلاب اسلامی استان مرکزی در پاسخ به جو سازی ها علیه سپاه پاسدار از ارزش های انقلاب در کانال های ضد انقلاب و اعوان و انصار داخلی آنها بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرده است که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است

باسمه تعالی

روز شنبه خبری به نقل یک چهره معروف سیاسی در یکی از مطبوعات استان منتشر شد که در آن با تحریف سخنان این شخصیت، سپاه پاسداران متهم و مورد هجمه قرار گرفته است.

حمله به سپاه و دروغ پردازی برخی رسانه های زنجیره ای موضوع جدیدی نیست، اما چرا در فضایی که دشمنان از هیچ تلاشی برای کوبیدن سپاه دریغ نمی کنند؛ تیتر اول یک نشریه استانی، مطلوب و محبوب رسانه های ضدانقلاب شده است؟

پوشیده نیست که آبشخور رسانه های ضد انقلاب کجاست و افسار در دست چه کسانی دارند ؟ بی بی سی را سال هاست همه می شناسند. سایت و کانال ضد انقلاب آمدنیوز هم با حمایت مالی سرویس جاسوسی اسراییل و ترکیه و گرا دادن منافقین داخل سیستم، به عقده گشایی علیه اسلام و انقلاب به ویژه ولایت فقیه و نیروهای انقلابی می پردازد.

اساسا آمدنیوز شکل گرفته تا در تکمیل زنجیره رسانه های دشمن و شبکه نیروهای مسعود بهنود، اصل نظام اسلامی و استقلال ملت ایران را هدف قرار دهد.

استفاده از اخبار ریز و درشت و درست و نادرست تمام استان ها برای سامان دادن یک جریان جهت بمباران فکری و تخریب امید و اعتماد مردم، از سیاست های اساسی این رسانه است.

در حقیقت شبکه رسانه ای استکبار با بدنه حرفه ای و غیر حرفه ای آن از آمریکا و اسراییل شروع شده و امتداد آن در داخل به برخی رسانه ها و جریانات می رسد.

پیدا کردن این شبکه خائن و معرفی آن به مردم برای سپاه کار سختی نبوده و بخشی از آن در سه سال اخیر برای مردم برملا شد که البته با جوسازی برخی خواص و جریان های هوچی گر مواجه گردید.

از جوسازی ها هراسی نیست اما بهترین راه برای بر روشن شدن چهره این جریان تحقق همان قاعده و فرمولی است که قرآن کریم در آیه سی ام سوره محمد(ص) آورده است: «وَلَوْ نَشَاءُ لَأَرَيْنَاكَهُمْ فَلَعَرَفْتَهُم بِسِيمَاهُمْ ۚ وَلَتَعْرِفَنَّهُمْ فِي لَحْنِ الْقَوْلِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ أَعْمَالَكُمْ»

دقت در شیوه سخن گفتن(لحن قول)، مقایسه سخنان، تیترها، خبرها، گزارش ها،  عکس ها و مقالات نشان می دهد که چه رسانه ای با چه رسانه ها و جریانات داخلی یا خارجی پیوند دارد.

عقده گشایی جدید این نشریه استانی و دوستش البته جای خوشحالی دارد چرا که روشن کننده چهره واقعی منفت طلبان و "دشمن دوستان" بوده و زنجیره تشکیلاتی- رسانه ای این جریان را بر ملا می کند.

گاهی این گونه رفتارها برای یک رسانه از نظر کار حرفه ای در حکم قمار رسانه ای یا انتحار است و آنچه که از سوابق این نشریه استانی بر می آید نشان می دهد که تا احساس قدرت و اتکا به یک پشتوانه مالی سیاسی بزرگ نداشته باشد، چنین اقدام کودکانه ای نخواهد کرد. بنابراین ممکن است این گونه تحریف ها و هجمه ها، جوسازی هایی دیکته شده برای رها شدن برخی مدیران استان از  "پرونده بزرگ تخلفات انتخاباتی" و نیز فرار از عملکرد ضعیف چهار ساله باشد.

در هر صورت آقایان مدیر متخلف، خود می دانند که همیشه با جوسازی رسانه ای و یا تکیه به برخی نمایندگان، نمی توان قانون را دور زد.

گردانندگان نشریه استانی و "پدر خوانده های خود تحمیل گرشان" هم خود به خوبی واقفند که دیگر دم خروس از زیر لباس بیرون زده است.

ای کاش نسبت به خیانت برخی رسانه های فرصت طلب، سرچشمه های تشکیلاتی و منابع مالی آنها اطلاع رسانی لازم انجام گیرد تا بیشتر مشخص شود دودی که به حلق مردم اراک می رود، سودش در جیب کدام رسانه و جریان است؟

قرارگاه رسانه های انقلاب اسلامی استان مرکزی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار