امام جمعه ساوه؛
تابناک مرکزی: امام جمعه از دستگاه های ساوه گفت: تضعیف نظام اسلامی حرام و بدترین منکر است و بهترین کار انقلابی این است که پارتی بازی و فساد را از ادارات جمع کنیم و با اعمال بد مردم را به دولت و نظام بدبین نکنیم.
کد خبر: ۴۶۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 29 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمازجمعه شهر ساوه گفت با انتقاد از سرگردانی مردم در ادارات و پرداخت نشدن حقوق کارگران گفت: تضعیف نظام اسلامی حرام و بدترین منکر است و بهترین کار انقلابی این است که پارتی بازی و فساد را از ادارات جمع کنیم و با اعمال بد مردم را به دولت و نظام بدبین نکنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه آمریکا با نقض چندین باره برجام و شلیک به قایق های سپاه در خلیج فارس و تحریک کشورهای منطقه بر ضد ایران به دنبال شیطنت است افزود: تصویب طرح جامع تحریم های ایران در مجالس آمریکا نشان داد که مشکل آمریکا توان هسته ای ایران نیست و هر روز بهانه جدید  موشکی، حقوق بشر و غیره را مطرح می کنند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تجربه برجام نشان داد ما در هیچ مساله ای به آمریکا نباید اعتماد کنیم و با پیروی از رهبری حکیم و فرزانه انقلاب از خطوط قرمز عبور نکنیم تصریح کرد: مسئولین باید از دیپلماسی انفعال خارج شوند و قاطعانه و به رسم احترام متقابل سخن بگویند.

وی با اظهار اینکه ملت ایران برجام را نقض نمی کند، اما حاضر نیست برای همیشه در برابر نقض آنها سکوت کند خاطر نشان ساخت: آقایان در زمان انتخابات می گفتند اگر به رقیب ما رای دهید تحریم ها افزایش می یابد حالا که آقایان رای آوردند پس چرا تحریم های جدید اضافه شد، معلوم می شود دشمن را نشناختند و به هشدارهای رهبری توجه نکردند.

خطیب نماز جمعه ساوه یکی از شاخصه های تقوی، غیرت دینی و وجدان اجتماعی را در امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: یکی از مراتب امر به معروف و نهی از منکر، گفتن و تذکر دادن زبانی است که وظیفه همگانی است و نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.

وی با اعلام اینکه تنها راه نجات خاورمیانه و کشورهای اسلامی این است که با هم متحد شده و اسراییل غاصب را از صحنه روزگار محو کنند بیان کرد: دشمنان می خواهند اسلام را ببرند اول روحانیت را می برند، مساجد و تکایای مذهبی مراقب باشند، برنامه ریزی هایی برای حذف سخنرانی روحانیت از مجالس شده است تا مراسم صرف سینه زنی و سخنرانی یک غیر روحانی شود.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: شرکت در حج امسال این فریضه بزرگ الهی با وجود همه کارشکنی های قبلی و احتمالا بعدی آل سعود ، تصمیم نظام است ولی مسئولین باید مراقبت کامل از امنیت حجاج کنند تا همه مراسم با شکوه و ابراهیمی برگزار شود.

وی افزود: حجاج به جای خرید سوغات در آنجا از بازار داخلی خرید کنند و در ایام حج با نماز اول وقت به جماعت با برادران اهل سنت مبلغ مکتب امام صادق(ع) شوند و نقشه وهابی ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار