نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به نزدیکی زمان تنفیذ حکم رئیس جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب گفت: رئیس جمهوری باید نسبت به تحقق شعارهای انتخاباتی خود اهتمام ورزد.
کد خبر: ۴۶۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰ 28 July 2017


 آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: انتظار مردم از دولت دوازدهم به دلیل اینکه چهار سال قبل روی کار بوده بسیار بیشتر از یک دولت تازه وارد است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رئیس جمهوری از مردم و رسانه ها به ویژه صدا و سیما درخواست کرده تا عملکرد وی را دنبال و گزارش کنند و این امر را مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانسته اند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: دولت دوازدهم باید در زمینه ایجاد اشتغال که از وعده های انتخاباتی آقای روحانی و معاون اول وی بوده است به صورت جدی اقدام کند.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان نیز پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته حج اظهار داشت: به منظور راه اندازی مجدد مسیر حج رایزنی های بسیاری شده و شایسته است تا مردم از این فریضه الهی استقبال کنند.
حجت الاسلام علی فقیهی ادامه داد: برگزاری مراسم حج با توجه به نبود هیچ گونه روابط سیاسی با عربستان کار بسیار ارزشمندی است و مردم نباید نسبت به آن بی تفاوت باشند.
وی افزود: بسیاری از افراد در فضای مجازی مردم را از حضور در حج می ترسانند که این کار آنان گناه بسیار بزرگی محسوب می شود.
به گزارش ایرنا نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز پیش از خطبه های نماز جمعه بیانیه ای در محکومیت جنایات وقیحانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و قتل عام بی رحمانه مسلمانان میانمار توسط برخی از افراطیون و با حمایت دولت آن کشور، قرائت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار