کد خبر: ۴۶۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 28 July 2017
این روزها در کنار کیفیت پایین برخی خودروهای صفر، بعضی مشتریان خودروی جدید خود را با باک بنزین تقریباً خالی تحویل می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که خودروسازان بابت تک تک قطعات خودرو و امکانات نصب شده بر روی آن از مشتریان هزینه دریافت می‌کنند، حذف برخی موارد الزامی از خودروهای صفر کیلومتری تحویلی به مشتریان نارضایتی خریداران را به همراه داشته است.

در این مورد می‌توان به تحویل خودروهای با باک بنزین تقریباً خالی به برخی مشتریان اشاره کرد به طوری که اولین جایی که خریدار باید پس از تحویل خودرو به آنجا مراجعه کند، پمپ بنزین است.

یکی از خریداران ساندرو از شرکت پارس خودرو در این مورد به خبرنگار فارس می‌گوید: وقتی ماشینم را از کارخانه تحویل گرفتم، یکی از دست اندرکاران تحویل خودرو به من گفت که سریع خودت را به یک پمپ بنزین برسان وگرنه در اتوبان می‌مانی!

در گذشته فیلم خالی کردن بنزین از باک خودروهای صفر نیز در فضای مجازی دست به دست می‌شد که در نهایت خودروسازان اعلام کردند که با نمایندگی‌های خاطی برخورد خواهند کرد اما ظاهراً بنزین خودروهای صفر زیر دندان خود خودروسازان هم مزه کرده و حالا حتی خودروهای تحویلی در خود کارخانه نیز باک خالی دارند.

در کنار این مسئله، می‌توان به حذف جعبه ابزار از روی خودروهای صفر نیز اشاره کرد. شرکت‌های خودروساز در تحویل برخی خودروها از قرار دادن جعبه ابزار در خودرو خودداری کرده و خودروی بدون ابزار به مشتریان تحویل می‌دهند. این در حالی است که سال‌های گذشته علاوه بر جعبه ابزار، جعبه کمک‌های اولیه نیز در خودرو قرار می‌گرفت.

به این ترتیب در شرایطی که مدیران خودروساز هر روز بهانه تازه‌ای برای گرفتن مجوز افزایش قیمت خودرو می‌تراشند، مشتریان شاهد کم شدن امکانات خودروهای تولیدی هستند و این امکانات که وجود بسیاری از آنها در خودرو الزامی است، هر دفعه آب می‌روند. بر اساس این روند نگران‌کننده خواهد بود اگر این حذف امکانات به حذف قطعات ‌مهم‌تری در خودرو تسری پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار