امام جمعه موقت اراك؛
تابناک مرکزی: امام جمعه موقت اراك با بیان اینکه بدعهدی آمریکا در طول تاریخ به ملت ایران ثابت شده است گفت: مردم و مسئولان وظیفه دارند در این برهه از زمان با بصیرت و آگاهی کامل در برابر توطئه های استکبارگران ایستادگی کنند.
کد خبر: ۴۶۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 29 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی پور در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک که در مصلی بیت المقدس برگزار شد با بیان اینکه بدعهدی آمریکا در طول تاریخ به ملت ایران ثابت شده است گفت: مردم و مسئولان وظیفه دارند در این برهه از زمان با بصیرت و آگاهی کامل در برابر توطئه های استکبارگران ایستادگی کنند.

امام جمعه موقت اراک افزود: امروز در سراسر عالم دشمنان اسلام تمام قدرت خود را به کار بسته اند تا اسلام را تضعیف و مسلمانان را از صحنه بیرون کنند.

وی با بیا اینکه فریضه مهم حج می تواند با ایجاد اتحاد و همدلی توطئه های بدخواهان را خنثی کند ادامه داد: حج، کنگره عظیم جهانی سالیانه عالم اسلام است که برخی امسال نسبت به این اتفاق بزرگ کم لطفی می کنند و به نادرستی دیگران را از شرکت در حج نهی می کنند که این امر، دسیسه ای باطل است.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: ما در حج می توانیم عالم اسلام و دنیا را با اصول مکتب فقه آشنا کنیم و بر این اساس ایجاد سردی و یاس در بین مسلمانان، برای حضور نیافتن در این فریضه عظیم، امر ناپسندی است.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: برگزاری نماز جمعه تقویت جایگاه اسلام و تضعیف فساد در جامعه را به همراه دارد و ضمن ایجاد نشاط اجتماعی با آگاهی رسانی به مردم از بروز بسیاری از ناهنجاری ها جلوگیری می کند.

حجت الاسلام حسینی پور خاطر نشان کرد: به خواست خدا با وجود همه توطئه ها، رزمندگان اسلام در جای جای کشورهای اسلامی پیروزی ها و فتوحات بسیاری را به دست آورده اند که فتح بزرگ حزب الله یکی از این فتوحات است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار