تابناک مرکزی: رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: در مدرسه همیار آتش‌نشان به کودکان آموزش‌های لازم ارائه و در پایان دوره کارت همیار آتش‌نشان برای آنها صادر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 27 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، مسعود آقازیارتی در آیین بهره‌برداری از مدرسه همیار آتش‌نشان و مراسم اعطا و ارتقاء درجات آتش‌نشان با اشاره به ضرورت وجود مدرسه همیار آتش‌نشان اظهار داشت: با توجه به اینکه کودکان قادر به درک خطرات و حوادث اطراف خود نیستند و در این راستا لازم است که دستگاه‌های امدادی در این زمینه اقداماتی انجام بدهند و سازمان آتش‌نشانی با حمایت شهردار اقدام به ساخت این مدرسه کرد.

وی افزود: صفر تا صد این مدرسه با همکاری پرسنل آتش‌نشانی به ثمر رسیده و امیدواریم نتیجه مطلوبی داشته باشد.

رئیس سزمان آتش‌نشانی اراک‌ با اشاره به هدف‌های این سازمان گفت: از هدف‌های سازمان آتش‌نشانی این است که ما بتوانیم در هرخانه یک آتش‌نشان داشته باشیم و با استفاده از این طرح به کودکان آموزش‌های لازم داده و در پایان دوره کارت همیار آتش‌نشان برای آنها صادر می‌شود.

آقازیارتی عنوان کرد: در راستای بحث نظم و ارتقاء درجات پرسنل آتش‌نشانی هم لازم به ذکر است در سال 1382 درجات آتش‌نشانان را وزیر وقت به سازمان آتش‌نشانی ابلاغ کرد و در سال 1387 سازمان آتش‌نشانی اراک درجات پرسنل را پیگیری و اهداء کردند.

وی بیان کرد: امروز به منظور نظم و انضباط کاری شاهد ارتقای درجات پرسنل سازمان آتش‌نشانی هستیم همچنین به سبب اینکه این سازمان یک سازمان شبه نظامی است باید در عملیات‌ها سلسله مراتب فرماندهی رعایت شود و این درجات کمک ارزنده‌ای در این زمینه به آتش‌نشانان کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار