تابناک مرکزی: معاون اجتماعي فرماندهي استان از مصالحه 80 درصدي پرونده هاي ارجاع شده به مراكز مشاوره و مددكاري پليس استان از ابتداي سال تا كنون خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 19 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"محمود خلجي"در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: مراكز مشاوره و مددكاري اجتماعي نيروي انتظامي در راستای ارتقاء سطح آگاهي و شناخت عمومي توانسته گام هاي مثبتي در جهت كاهش معضلات و مشكلات فردي و خانوادگي برداشته و خدمات ارزنده اي را به مردم ارائه دهد.

خلجي با اشاره به گسترش سريع تكنولوژي و فناوري روز و تاثيرات ناشي از آن در پيچيده تر شدن شرايط زندگي امروز افزود :در اين شرايط مردم با استرس ها و فشارهاي حاصل از اين زندگي مواجه شده اند كه در اين بين نياز به مشاوره و راهنمايي در جهت كاهش آسيب ها و دريافت مهارت هاي لازم مي تواند بسيار راه گشا باشد.

وي با تبيين نقش مددكار اجتماعي در كلانتري ها ،بهره گيري از دانش ، مهارت و استعداد هاي حرفه اي را جهت فراهم آوردن شرايط لازم براي برقراري مصالحه يا پيشگيري از هرگونه جرائم اجتماعي و هدايت طرفين دعوا به يك زندگي عادلانه لازم و ضروري دانست.

معاون اجتماهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در پایان اظهار داشت: مصالحه 80 درصدي پرونده هاي ارجاعي به مشاوران و مددكاران اجتماعي حاصل نگاه جامعه محوري پليس است كه با تلاش مددكاران اجتماعي كاهش بار قضايي و انتظامي را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار