تابناک مرکزی: مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از 24 ساعته شدن پخش برنامه های صدا و سیمای استان مرکزی از اول مرداد ماه امسال خبر داد .
کد خبر: ۴۶۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 17 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صدا و سیما؛ حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در جلسه شورای مدیران این مرکز در اراک گفت: با هماهنگی های انجام شده پخش برنامه های استانی صدا و سیمای استان مرکزی از روز یک شنبه اول مرداد ماه سال جاری به صورت 24 ساعته خواهد شد .

قربانی جم با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای 24 ساعته شدن برنامه های استان افزود: فراهم شدن فرصت بیشتر برای معرفی جاذبه های استان مرکزی و مشاهیر و بزرگان این استان؛ معرفی آداب، رسوم و خرده فرهنگ های مناطق مختلف استان ؛ فراهم شدن فرصت مناسب برای مسئولان به منظور معرفی خدمات نظام؛ افزایش همگرایی مردم مناطق مختلف استان و افزایش سرعت اطلاع رسانی در مواقع بحرانی را از مزایای 24 ساعته شدن شبکه های صدا و سیمای  استان مرکزی دانست.

وی همچنین از افزایش 5 درصدی میزان مخاطبان در صدا و سیمای استان مرکزی خبر داد و گفت: مطابق آخرین نظرسنجی انجام شده ؛ سیمای شبکه آفتاب 67 درصد بیننده دارد و صدای شبکه آفتاب هم 27 و نیم درصد مخاطب دارد.

یادآور می شود هم اینک پخش برنامه های شبکه استانی صدا و سیمای استانی 20 ساعته است .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار