امام جمعه شهر ساوه؛
امام جمعه شهر ساوه گفت: برخی افراد در داخل کشور قصد دارند تا به نام رای مردم، ولایت را خانه نشین کنند، ولایتی که متعلق به خداست و هر کس به غیر حکم خدا حکم کند در زمره فاولئک هم الفاسقون قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 09 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی شب گذشته در آئین گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام تربت حیدریه اظهار داشت: برخی افراد در داخل کشور قصد دارند تا به نام رای مردم، ولایت را خانه نشین کنند، ولایتی که متعلق به خداست و هر کس به غیر حکم خدا حکم کند در زمره فاولئک هم الفاسقون قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ولایت زمانی خانه نشین می شود که مردم در صحنه نباشند، لذا اینجا حجت بر ولی تمام است، اما این مردم ثابت کردند که اهل کوفه نیستند و در همه عرصه های انقلاب و نظام در کنار رهبر و آرمانهای امام و شهدا ایستاده اند.

امام جمعه شهر ساوه، تضعیف ولایت فقیه را بالاترین خیانت به کشور و بهترین خدمت به آمریکا دانست و افزود: تضعیف رهبری بدان معناست که اگر امروز معظم له سخن و یا راهبردی را مطرح می کنند، فردا مسئولان کشورخلاف آن عمل می کنند، لذا اگر مردم بدانند که رئیس جمهوری کمترین زاویه را با ولایت فقیه داشته باشد همان کاری را خواهند کرد که با بنی صدر کردند.

حسینی به پنج ویژگی دوران ریاست جمهوری بنی صدر اشاره کرد و افزود: اولین شاخصه دوران ریاست جمهوری بنی صدر دو قطبی ساختگی بین حاکمیت بود که حزب الله را یک طرف و طرفداران و حامیان دولت را طرف مقابل ماجرا می دانست و این بدترین کار ممکن در کشور است.

وی از اتهام زنی ناروا به نهادهای انقلابی و حزب الله، خارج کردن انقلابی ها از صحنه اداره کشور، حاکم کردن لیبرال ها و اداره کشور بر اساس نظریات غربی ها را چهار ویژگی دیگر دوران ریاست جمهوری بنی صدر نام برد.

امام جمعه شهر ساوه یاد آور شد: هر مسئول و کارگزاری که نیروهای انقلابی و دلسوز کشور را با برچسب افراطی گری از صحنه مدیریتی کشور خارج کند به یقین همان خطای بنی صدر را تکرار کرده است.

حسینی خاطر نشان کرد: پس از ۳۹ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی که اکنون در عالی ترین موقعیت قرار گرفتیم برخی افراد خسته و بریده، آگاهانه یا نا آگاهانه و با همنوایی با غربی ها از مسیر انقلاب منحرف شده و کشور را دچار چالش کردند.

وی بیان کرد: امروز به برکت اقتدار نظام اسلامی ایران طرح نیل تا فرات آمریکائی ها به خاورمیانه اسلامی تبدیل شده و برخی سخنان مبنی بر قدرت منطقه ای و یا دولت با تفنگ و بدون تفنگ فقط به وحدت و انسجام کشور آسیب می رساند.

امام جمعه شهر ساوه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر تفنگ، موشک هم دارد و شلیک موشک های اخیر توسط سپاه پاسداران به این خاطر بود که دشمنان به گمان برخی پالس هائی که از درون کشور مخابره می شود دچار خطای محاسباتی نشوند.

حسینی اداره کشور را بر مبنای سازش گری غیر قابل قبول دانست و گفت: مسئولان تراز اول دولت فرانسه با مسئولان کشورمان جلسه می گذارند و بلافاصله یک روز بعد از آن  نشست گروهک تروریستی منافقین که هدفی جز براندازی نظام اسلامی ندارد را میزبانی می کنند، و مسئولان کشور به جای تذکر و واکنش صریح به این موضوع حتی آنان را مورد تشویق قرار داده و با انعقاد قرارداد با شرکت بد سابقه توتال به عزت این مردم و کشور خدشه وارد کردند.

امام جمعه شهر ساوه گفت: امروز گلابی های برجام، به هندوانه های ابوجهل تغییر یافته و دشمن همچنان در تلاش با دشمنی با ملت و کشور ایران است و امیدواریم مسئولان در مسیر مناسبی قدم بردارند.

در پایان این مراسم مدعوین از دعای روحبخش کمیل توسط ذاکر اهل بیت(ع) حاج مهدی منصوری بهره مند شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار