تابناک مرکزی: عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها: وضعیت نهایی صحت انتخابات شورا‌ها تا دوشنبه مشخص می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 09 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خانه ملت، قاسم میرزایی نیکو در خصوص بررسی وضعیت صحت برگزاری انتخابات شوراها، اظهار داشت: در حال بررسی وضعیت انتخابات شوراها در حوزه هایی هستیم که گزارشهایی در خصوص آنها مطرح شده است.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس تصریح کرد: حوزه هایی که تاکنون تایید نشده اند، مشکلات فردی دارند؛ یعنی گزارشهایی در خصوص افراد مطرح شده که گزارشها بعدا نیز قابلیت رسیدگی دارند و ما فعلا به دنبال تایید صحت انتخابات این حوزه ها هستیم.

وی افزود: بخش حقوقی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها کار خود را برای بررسی گزارشها و شکایات آغاز کرده و همه موارد قابل بررسی است؛ برای مثال ممکن است در صندوقی هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته باشد، بلکه فردی خطاهایی مرتکب شده که این خطاها جداگانه بررسی می شود.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: در استانهای تهران، کرمانشاه، خوزستان و قزوین حوزه هایی وجود دارد که هنوز صحت انتخابات آنها تایید نشده، به همین جهت نفراتی تعیین شده اند تا بازرسی های لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه 45 صندوق در انتخابات شورای شهر اهواز بازشماری و بررسی های لازم نیز برای تعیین وضعیت 2 نفر آخر انتخابات شورای شهر آبادان انجام می شود، گفت: در خصوص مشکلات انتخابات شوراهای کرمانشاه نیز آقای تجری عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها بررسی های لازم را انجام میدهد، با توجه به آنچه گفته شود، 95 درصد از انتخابات شوراها در استانهای مختلف تمام شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار