تابناک مرکزی: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر ارزش افزوده بر بهبود شرایط بخش ورزش گفت: این موضوع مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه مجمع نمایندگان استان مرکزی قرار گرفته و بخشی از مالیات بر ارزش افزوده برای بخش ورزش در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۴۵۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 07 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، محمدرضا منصوری در جلسه شورای اداری استان که باحضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: تنها راه نجات ورزش ارزش افزوده است. با تلاش نمایندگان ۲۷ صدم درصد از ارزش افزوده به ورزش اختصاص داده شده و امیدواریم با این اقدام انقلابی در بخش ورزش را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تعدد اماکن نیمه تمام ورزشی بیان کرد: با اینکه در سال‌هایی درآمد مطلوبی از فروش نفت داشتیم این پروژه‌ها تکمیل نشد و امروز وضعیت و شرایط مالی دولت خوب نیست و باید انتظارات بر اساس توان دولت در نظر گرفته شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۱۲ میلیارد تومان برای بخش ورزش استان در نظر گرفته شده که از این میزان ۴ میلیارد تومان مربوط به ورزش آموزشگاه‌ها و هشت میلیارد تومان برای ورزش تربیت بدنی است. تامین مابقی اعتبار مورد نیاز این بخش باید از محل اعتبارات ملی انجام شود که به مساعدت وزارتخانه متبوع نیاز داریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار