به مناسبت هفته"عفاف و حجاب"
تابناک مرکزی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: همایش "من خانواده‌ام را دوست دارم" در هفته عفاف و حجاب با هدف ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با هجمه‌های دشمنان در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 02 July 2017

به‌ گزارش تابناک مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته "عفاف و حجاب" این ناحیه با تاکید بر اینکه حجاب ارزشی بشری و بزرگترین سنگر برای نگهداری انسانیت استف گفت: حفظ و ترویج حجاب به عنوان یک ارزش انسانی باعث تقویت بنیان خانواده و در نهایت رسیدن به جامعه‌ای ارزشی می‌شود.

وی افزود: موضوع حجاب تنها مختص به اسلام نیست و هر دین و آیینی که بر پایه فطرت باشد، بر حجاب تاکید کرده و در حقیقت احساس نیاز به حجاب امری فطری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: حفظ حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین مقوله‌هایی است که امروز بایستی بانوان جامعه آن را رعایت کنند و نسبت به این مهم که با تهدید عظیمی از سوی دشمنان مواجه هستند، هوشیار باشند و نباید اجازه دهند که تهدیدات و خطرات دشمنان بر آنها غلبه کند.

رضایی با اشاره به اینکه برگزاری هفته حجاب و عفاف در واقع به نوعی یادآوری اهمیت و ضرورت نقش حجاب و عفاف در جامعه است، گفت: اجرای برنامه‌های هفته "عفاف و حجاب" نباید مختص یک هفته باشد، بلکه انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی این هفته را به عنوان نقطه شروعی برای استمرار برنامه‌های ترویج حجاب و عفاف در سطح جامعه در نظر بگیرند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و بکارگیری از ابزارهای مختلف ارتباطاتی از جمله شبکه‌های مجازی گفت: تولید محتواهای جذاب و به روز در رابطه با فرهنگ حجاب و عفاف در فضای مجازی با توجه به فراگیر بودن آن، می‌تواند کمک شایانی به ترویج این فرهنگ در جامعه نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در پایان با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته از سوی ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: همایش "من خانواده‌ام را دوست دارم" در این هفته با هدف ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با هجمه‌های دشمنان در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار