تابناک مرکزی: فرمانده کل سپاه گفت: ما براي مردم ايران جان مي‌دهيم، تحمل زخم‌ زبان‌ها خيلي سخت نيست
کد خبر: ۴۵۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 01 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از سپاه نيوز؛ فرمانده کل سپاه به برخي تلاش‌ها براي دامن زدن به بحث‌هاي نازل رسانه‌اي درباره سپاه اشاره کرد و گفت: ما براي مردم ايران جان مي‌دهيم پس برايمان خيلي سخت نيست که زخم زبان‌ها را به جان بخريم.

سردار سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم معارفه جانشين جديد قرارگاه ثارالله تهران اظهار داشت: تحقق امنيتي نرم‌افزاري و مردم‌پايه، همراه با رويکرد پيشگيري، مبناي اقدامات سپاه در تهران است.

وي افزود: سپاه خود را غمخوار ودلسوز مردم مي‌داند و حل مشکلات اقتصادي و اجتماعي آنها را به اندازه‌ سلاح و تجهيزات بلکه بيشتر از آن،‌ امنيت‌زا مي‌داند و در اين مسير همه توان خود را به کار خواهد بست.

فرمانده قرارگاه ثارالله تهران به ضرورت تقويت جدي رويکرد اجتماعي در فعاليت‌هاي اين قرارگاه اشاره کرد و گفت:‌ توسعه فعاليتهاي فرهنگي و اجتماعي با مشارکت طيف‌هاي گسترده مردم به همراه بکارگيري سازوکارهاي رسانه‌اي مناسب، گسترش آموزش‌ها و همچنين تمرکز بر رفع تهديدات اولويت‌دار تهران جزو برنامه‌هاي اين قرارگاه بوده و از اين پس تقويت خواهد شد.

وي با بيان اينکه سپاه و مردم متعلق به يکديگر هستند و مرزي بين سپاه و مردم نيست، تاکيد کرد: اقدامات امنيت‌زا بايد عمدتا بر حوزه‌هاي ايجابي و تمرکز بر حل ريشه‌اي مسائل تهديد کننده امنيت استوار باشد و رويکردهاي سلبي بايد مکمل رويکردهاي ايجابي بوده و درباره منطق و سازوکار آن بايد با شفافيت با مردم صحبت شود.

فرمانده کل سپاه همچين به برخي تلاش‌ها براي دامن زدن به بحث‌هاي نازل رسانه‌اي درباره سپاه اشاره کرد و گفت: تا زماني که پيوند ميان مردم و سپاه تحت امر و فرماندهي رهبر معظم انقلاب اسلامي برقرار است اين تلاش‌ها نتيجه‌اي جز ناکامي براي بانيان آن در پي نخواهد داشت. ما براي مردم ايران جان مي‌دهيم پس برايمان خيلي سخت نيست که زخم زبان‌ها را به جان بخريم.

 

وي با تاکيد بر دو اصل پيشگيري و هماهنگي، تهيه برآوردهاي اطلاعاتي و سپس استوار کردن طرح‌ها و اقدامات عملياتي بر اساس آنها را مقدمه اين دو اصل دانست و تصريح کرد: اشراف اطلاعاتي و مهارت عملياتي بسيار قوي‌تر از گذشته و نيز وحدت و انسجام ميان نيروهاي امنيتي، انتظامي و نظامي باعث شده امنيت قابل قبول و مورد انتظار مردم و رهبر معظم انقلاب بر تهران حاکم باشد.

در اين مراسم از زحمات و تلاش‌هاي سردار محسن کاظميني تقدير به عمل آمد و با حکم فرمانده کل سپاه سردار اسماعيل کوثري به عنوان جانشين قرارگاه ثارالله تهران معرفي شد.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار