تابناک مرکزی: مدیر هماهنگی تولید برنامه های مستند و انیمیشن صدا و سیمای استان ها گفت: پخش برنامه های شبکه های استانی صدا و سیما تا پایان امسال ۲۴ ساعته می شود.
کد خبر: ۴۵۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 01 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، علی عباس عادلی صبح شنبه در نشست تخصصی مدیران تامین و پخش شبکه های استانی با اشاره برگزاری این نشست به صورت مستمر در استان های مختلف کشور اظهار داشت: مدیران این حوزه از دهه فجر سال گذشته تا کنون برنامه های فشرده و مختلفی را برعهده داشته اند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر، نوروز، راهیان نور، انتخابات و ... بیان کرد: در نشست امروز نیز چهار کارگاه تخصصی در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.

مدیر هماهنگی تولید برنامه های مستند و انیمیشن صدا و سیمای استان ها شبکه محوری، مدیریت کنداکتور، بررسی چالش ها و فرصت های پیش رو در تامین برنامه ها و ... از جمله محورهای کارگاههای تخصصی این نشست عنوان کرد.

عادلی در ادامه سخنان خود از ۲۴ ساعته شدن ۳۳ شبکه استانی کشور تا پایان امسال خبر داد و گفت: حوزه تامین برنامه ها در صدا و سیما از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید برنامه ریزی لازم را برای کیفی سازی امور در این حوزه انجام داد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به خلاقیت و نوآوری از سوی مدیران تامین مراکز استان ها بیان داشت: همچنین در این نشست انتظارات و برنامه های معاونت سیمای مراکز استان ها در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار