تابناک مرکزی: سارق سابقه داری که ترانس های برق اطراف چاه های آب کشاورزی در اطراف روستاهای شهر اراک را سرقت می کرد، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۴۵۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 01 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سید نورالدین حسینی در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و تخریب محتویات ترانس های برق در زمستان سال گذشته در اطراف تعدادی از چاه های آب کشاورزی در روستاهای اطراف شهرستان، بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی هایی که از سوی کارآگاهان پلیس انجام شد مشخص شد، سارقان در ساعات پایانی شب اقدام به تخریب ترانس های برق نموده و محتویات داخل آنها را به سرقت می برند.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: در روند تحقیقات فنی کارآگاهان، هویت سارقی سابقه دار در این خصوص به دست آمده و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال شد.

این مقام مسئول از ادامه تحقیقات تکمیلی در این پرونده خبر داد و افزود: باتوجه به اسناد و مدارک موجود، متهم به چهار فقره سرقت محتویات ترانس برق از چاه های آب کشاورزی از روستاهای شهرستان اراک به ارزش 570 میلیون ریال اعتراف کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار