نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب؛
تابناک مرکزی: نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب با بیان اینکه اولویت ورزش استان مرکزی باید استفاده از نیروی بومی باشد گفت: شورای پنجم شهر اراک قول داده است حمایت از ورزش استان را با جدیت پیگیری کند.
کد خبر: ۴۵۱۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 01 July 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سید مهدی مقدسی در نشست هم اندیشی با جامعه ورزش استان مرکزی که پیش از ظهر امروز با حضور روسا و نواب هیات های ورزشی استان، اعضا انجمن ورزشی نویسان و ورزشکاران در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد با بیان اینکه اولویت ورزش استان مرکزی باید استفاده از نیروهای بومی استان باشد گفت: ورزش استان مرکزی ظرفیت های بسیار بالایی دارد نیروی غیر بومی از مزیت آشنایی با فضای ورزش استان برخوردار نیست و از این حیث ورزش متضرر خواهد شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در خصوص حرف و حدیث های مطرح شده در خصوص باشگاه شهرداری اراک بیان کرد: در دیدار با شورای پنجم شهر اراک علیرغم انتقاداتی که به مجموعه شهرداری داشته ام از حمایت های شهرداری از ورزش تشکر کرده ام و قول تداوم حمایت ها از باشگاه شهرداری اراک را گرفته ام.

مقدسی در ادامه با اشاره به سفر وزیر ورزش به استان مرکزی گفت: شخصا از وزیر ورزش دعوت کرده ام با سفر به استان مرکزی در جریان مسائل و مشکلات ورزش استان قرار بگیرد  و در هفته های آتی این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان با تاکید بر اینکه صنایع استان مرکزی بایستی حق خود را در خصوص ورزش استان مرکزی ادا کنند و این خواسته به حق جامعه ورزش استان را پیگیری خواهم کرد خاطر نشان کرد: برای حمایت آلومینیوم و صنایع از ورزش استان پیگیری های لازم را انجام داده ام اما در انتخاب مدیرعامل و نفرات تیم آلومینیوم دخالتی ندارم.

مقدسی از تخصیص 0.27 درصد از سهم مالیات بر ارزش افزوده به ورزش خبرداد و گفت: بر این اساس اعتبارات ورزش به 1400 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است که سهم اعتبارات عمرانی شهر اراک چیزی بالغ بر 1880 میلیارد خواهد بود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه بعد از سالها همچنان پیست تارتان که برای توسعه ورزش استان ضروری است وضعیت نامعلومی دارد بیان کرد: ارتباط بین دانشگاه و مجموعه ورزش استان با تقویت شود تا با ورود علم به ورزش شاهد پیشرفت هر په بیشتر ورزش استان باشیم.

مقدسی در پایان با اشاره به طرح تفکیکی اختیارات در وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برای حوزه جوانان باید بودجه خاص و جداگانه ای در نظر گرفت بیان کرد: این قبیل اتفاقات باید با طمانینه و کار کارشناسی صورت گیرد و وقتی بودجه ورزشی کفاف اقدامات ورزشی را هم نمی دهد باید به حوزه جوانان بودجه مناسب و خاص اختصاصی پیدا کند.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار