عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛
تابناک مرکزی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اهمیت بسته بندی محصولات در زمینه صادرات، گفت: با توجه به ارزش چندین برابری ارز در مقابل پول رایج کشور صادرات سود بیشتری را نصیب تولید کنندگان می‌کند.
کد خبر: ۴۵۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 29 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی درباره تاثیرات کیفیت بسته بندی در میزان ارز آوری و صادرات محصولات ایرانی گفت: این نگاه در دنیا وجود دارد که ظاهر محصول نشان دهنده ارج نهادن به مشتری است و این مسئله در بازار جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه با بیان اینکه بسته بندی شکیل و با کیفیت در ماندگاری محصول نیز تاثیر فراوانی دارد، اظهار داشت: یک‌دست بودن محصول در بسته‌بندی مخصوصا در زمینه محصولات کشاورزی در جهان به عنوان یک علم شناخته می‌شود، در نظر داشتن این موارد نه تنها در میزان فروش محصولات در بازار بین‌المللی بلکه در بازار داخل کشور نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه سورتینگ و بسته بندی مناسب محصولات کشاورزی در محل برداشت محصول مانع از هدررفت زمان، هزینه و پایین آمدن قیمت تمام شده می‌شود، اضافه کرد: تنها مانعی که در مسیر صادرات برخی محصولات وجود دارد عدم بسته بندی نامناسب است، اگر بتوانیم کیفیت بسته بندی خود را ارتقاء دهیم با ارزآوری همراه می‌شود، در حال حاضر ارزش ارز چندین برابر پول رایج کشور است، در صورت صادرات سود چندین برابر عاید تولید کنندگان می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید به بسته بندی محصولات عرضه شده در داخل کشور نیز توجه کرد، متذکر شد: تا زمانی که کیفیت بسته بندی محصولات به عنوان گلوگاه صادرات ارتقاء پیدا نکند نمی‌توانیم در بازار‌های جهانی با قدرت حاضر شویم، رقبای خارجی با قدرت در این زمینه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار