تابناک مرکزی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری مراسم هفتم تیر در ۱۲ نقطه شهری این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 28 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از شبستان، حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در خصوص برنامه های شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی  گفت: طی امروز و فردا در 12 نقطه استان برنامه هایی حول محور این هفته برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به رویداد و حوادث ۶ تا ۱۲ تیرماه و جنایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار مزدور و خود فروخته آن بلاخص اقدامات تروریستی در سطح کشور اسلامی ایران، این ایام به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است که برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.

هاشمی اضافه کرد: اوج دشمنی و کینه آمریکا از انقلاب اسلامی در روز 12 تیرماه 1367 و با انجام عملیات تروریستی و سقوط هواپیمای مسافربری ایرانی با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یواس‌اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بر فراز آب های خلیج فارس سرنگون شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: ترتیبی اتخاذ شده تا در صدا و سیما، دانشگاه ها و مساجد در قالب های مختلف چهره واقعی آمریکا با بیان و یادآوری ترورهایی که در سطح جهان داشته با رویکردی محتوایی و نظر به این که در هفته بشر حقوق بشر آمریکایی جنایات مختلفی توسط ایادی آمریکایی و صهیونیست جنایتکار رخ داده است، معرفی شود.

وی ادامه داد: منافقین در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و حذف شخصیت های برجسته انقلابی بودند که در این میان شهادت شهید بهشتی، ترور شهید مطهری و از میان برداشتن دانشمندان هسته ای تنها بخشی از جنایات گسترده جریان نفاق است.

این مقام مسئول از جمله برنامه های گرامیداشت شهدای هفتم تیر به تجلیل از خانواده شهدای ترور و شهدای سه قوه، سخنرانی بصیرت افزایی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، بهره گیری از خطبه های عید فطر برای بصیرت افزایی، اکران فیلم مستند ماجرای نیم روز و نصب بنر اشاره کرد.

هاشمی گفت: به توجه به اینکه چند تن از شهدای 7 تیر هم استانی ما هستند مراسم اصلی گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اراک فردا 8 هشتم تیر ساعت 18:30 با سخنرانی حاج بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مصلای شهر سنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار