تابناک مرکزی: رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: 2 گزینه با تجربه برای سکانداری این باشگاه معرفی شده که برنامه های آنها در دست بررسی است.
کد خبر: ۴۴۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 28 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، صمد محمدی افزود: نفرات بسیاری برای مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی ایرالکو اعلام آمادگی کرده اند اما باشگاه به دنبال انتخاب اصلح ترین فرد برای سکانداری است.

وی ادامه داد: برنامه های این 2 نفر در دست بررسی است که هیات مدیره باشگاه به زودی نظر قطعی خود را در نشست کمیته فنی باشگاه اعلام می کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت آلومینیوم اراک دلیل تعلل در انتخاب مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را اعلام بی تمایلی هیات مدیره شرکت مبنی بر تیم داری دانست و بیان کرد: هفته گذشته از سوی استانداری استان مرکزی شرکت آلومینیوم اراک در راستای وظیفه اجتماعی خود ملزم به ادامه فعالیت در خصوص تیمداری و توسعه ورزش قهرمانی شد.

وی بیان کرد: اگر چه فرصت را برای خرید بازیکنان، انتخاب سرمربی و تمرینات فنی از دست داده ایم اما برنامه های باشگاه به صورت مستمر پیگیری می شود.

محمدی در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز گفت: پنج گزینه برای سرمربی گری این تیم معرفی شده که عملکرد این افراد از سوی کمیته فنی باشگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار