نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مگر آذرآب و هپکو به دولت تفنگدارها واگذار شده است گفت: تعبیر دولت که بخش اقتصادی به دولت تفنگدارها واگذار شده است بی پایه و اساس است و باید با منطق بیشتری سخن گفت.
کد خبر: ۴۴۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 26 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های نماز عید سعید فطر که صبح امروز با حضور پرشور مردم شهر اراک در مصلی بیت المقدس برگزار شد با گلایه از واگذاری بخش های صنعتی و اقتصادی به افراد نااهل و کار نابلد گفت: تعبیر دولت که بخش اقتصادی به دولت تفنگدارها واگذار شده است بی پایه و اساس است و باید با منطق بیشتری سخن گفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مگر هپکو، آونگان و آذرآب که امروز با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می کنند به دولت تفنگدارها واگذار شده است افزود: استان مرکزی از ظرفیت های خوبی برخوردار است اما واگذاری صنعت استان به افراد نااهل سبب شد این گنج های ملی به آتش کشیده شوند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته در خصوص وضعیت صنایع استان مکاتبات گسترده ای با مسئولان ذیربط از سوی نماینده ولی فقیه انجام شده است تصریح کرد: حاکم شدن تفکر دلالی و بورس بازی سبب نابودی صنایع استان شده است و من از پشت پرده های زد و بندهای صورت گرفته آگاه هستم و با جدیت دنبال خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با مهم خواندن اشتغال جوانان و اینکه نباید تنها به مشاغل دولتی اکتفا کرد خاطر نشان ساخت: بارها تذکر داده ام که صنعت آلومینیوم توانایی تولید بیش از 1.5 میلیون تن را دارد اما گوش شنوایی وجود ندارد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به هفته قوه قضاییه مبارزه با فساد و دفاع از حق مظلوم را مهم ترین شاخصه دستگاه قضا عنوان کرد که باید با جدیت پیگیری شود و گفت: دستگاه قضایی باید با بصیرت و تیز هوشی در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم با ریشه های فساد برخورد کند و اجازه رخنه کردن فساد را در جامعه به احدی ندهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اهمیت تحکیم و قداست خانواده از قرار گرفتن استان مرکزی در بین استان های پیر کشور ابراز تاسف کرد و گفت: خانواده ها با حذف هزینه های زائد ازدواج و پایین آوردن توقعات زمینه ازدواج جوانان فراهم کنند.

آیت الله دری نجف آبادی فساد، قاچاق، اعتیاد به مواد مخدر، بی بند و باری را همچون موریانه ای دانست که جامعه را نابود می کنند و به عنوان ریشه نا امنی ها در جامعه شناخته می شوند و خواستار اهتمام جدی مسئولان در مبارزه با این معضلات اجتماعی شد.

انتهای پیام/

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار