تابناک مرکزی: دومین دوره از طرح دانشجو معلم قرآن کریم به همت سازمان فعالیت های قرآنی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از پنج شنبه 8 تیر ماه کار خود را آغاز می کند.
کد خبر: ۴۴۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 20 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، علی عقیلی دبیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: این دوره با حضور دانشجویان استان از دانشگاه‌های اراک، پیام نور و فرهنگیان و... برگزار می شود، این افراد بعد از آزمون اولیه ای که از دانشجویان گرفته شده گواهی حضور در این دوره را کسب کرده اند.

وی افزود: کلاس های این دوره در دو بخش خانم ها به تعداد 27 نفر و آقایون با تعداد 20 نفر برگزار خواهد شد. علاوه بر آن دانشجویان از اساتید برجسته قرآنی استان مرکزی در این دوره بهره مند خواهند شد.

به گفته وی، از تاریخ 8 الی 13 تیرماه کلاس های آموزشی دوره به صورت فشرده برگزار خواهد و 14 و 15 تیرماه آزمون دوره از دانشجویان گرفته خواهد شد. این دانشجویان پس از اخذ نمره قبولی و مدرک معتبر می توانند به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه ها و دیگر مراکز فعالیت کنند .

عقیلی خاطرنشان کرد: هدف از این طرح ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت تقویت فرهنگ قرآنی دانشجویان در سطح استان مرکزی و فراهم کردن فضا برای فعالیت دانشجویان علاقه مند به فعالیت های قرآنی است .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار