تابناک مرکزی: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کارخانه آذرآب اراک گفت: اخراج کارگران بخش رنگ و سندپلاست این کارخانه صحت ندارد.
کد خبر: ۴۴۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 20 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی با عنوان اخراج 22 نفر از کارگران بخش رنگ و سند پلاست آذر آب اراک، روابط عمومی این کارخانه، ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرد.

محمد مهدی فرهادی افزود: کارخانه آذرآب از سال های گذشته بخش رنگ و سند پلاست شرکت را از طریق مناقصه به بخش خصوصی واگذار می کند.

وی، ضمن تکذیب خبر اخراج تعدادی از کارگران این واحد صنعتی توسط برخی رسانه ها، ادامه داد: پیمانکاری که سال گذشته بخش رنگ و سندپلاست این شرکت را انجام می داد، امسال نتوانست در مناقصه پیروز شود، از این رو بخش رنگ و سند پلاست آذرآب به شرکت دیگری واگذار شد.

مدیر روابط عمومی کارخانه آذرآب اراک بیان کرد: هیات مدیره کارخانه آذرآب به شرط استفاده شرکت جدید از کارگران سال گذشته، پیمانکاری بخش رنگ و سند پلاست را به شرکت واگذار کرد اما کارگران در حمایت از شرکت پیمانکاری پیشین حاضر به فعالیت با شرکت جدید نشدند.

وی اظهار کرد: با وجود تلاش های شورای کارگری آذرآب، مدیریت کارخانه و به رغم اعلام شروع به کار، این کارگران به حمایت از پیمانکار قبلی حاضر به فعالیت با شرکت جدید نشدند و با اجتماع در مقابل کارخانه خواستار به کارگیری شرکت پیمانکاری قبلی در بخش رنگ هستند.

فرهادی در خصوص پرداخت معوقات کارگران نیز بیان کرد: حقوق اسفند ماه سال گذشته کارگران تصفیه و حقوق فروردین نیز تا پایان خرداد ماه جاری پرداخت می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار