رئیس پلیس فتا استان مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئیس پلیس فتا استان مرکزی از دستگیری عامل هتک حیثیت یکی از شهروندان در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 20 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی در اين باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت بر علیه این شهروند موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخص یا اشخاصی ناشناس با ارسال پیام های نامتعارف و به انگیزه ایجاد مزاحمت برای شاکی در یکی از شبکه های اجتماعی قصد برهم زدن آرامش وی را دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی دو نفر متهم در ادامه تحقیقات پلیس خاطر نشان کرد: متهمان به پلیس فتا دعوت در بازجویی های پلیس اذعان کردند در یکی از شهرک های صنعتی اراک دارای واحد صنعتی می باشند که به دلیل اختلافاتی که در رقابت شغلی با شاکی داشته اند مرتکب این عمل مجرمانه شده اند که در پایان پرونده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرگرد نوروزی افزود هتک حیثیت در فضای مجازی مصادیق گوناگونی دارد که گاه ممکن است درج یک مطلب به سبب عدم دانستن قانون جرایم رایانه ای و از روی نا آگاهی افراد صورت پذیرد پس بهتر است کاربران با مراجعه به سایت رسمی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در راستای ارتقاء دانش خود بکوشند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار