تابناک مرکزی: خانمي كه دامادش را به علت اختلافات و مشكلات خانوادگي در اراك به قتل رسانده بود و با كمك دخترش قصد از بين بردن آثار جرم را داشتند، در صحنه جرم دستگير شد.
کد خبر: ۴۴۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 19 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيد نورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در حدود ساعت 4 صبح روز بيست و ششم خرداد ماه سال جاري در پي اعلام گزارش هاي مردمي مبني بر آتش سوزي در يك مجتمع آپارتماني در يكي از شهرك هاي شهر اراك، بلافاصله تيم هاي امدادي و ا نتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه، آپارتماني كه گزارش حريق شده بود، شناسايي شد و با پيگيري هايي كه از سوي ماموران انتظامي و با هماهنگي دستگاه قضايي انجام شد، جسد مردي ميانسال در حمام منزل كشف شد و بلافاصله مادر زن و همسر مقتول كه در منزل حضور داشتند، دستگير و براي تحقيقات به پليس آگاهي استان انتقال داده شدند.

حسيني افزود: در تحقيقات تخصصي كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي استان، سرانجام مادر زن مقتول اعتراف كرد كه به علت اختلافات قبلي و مشكلاتي كه با دامادش داشته،‌ او را به قتل رسانيده و به همراه دخترش كه همسر مقتول بوده قصد داشتند كه با آتش، آثار جنايت را از بين ببرند كه در همان لحظات اوليه، همسايه ها متوجه آتش شده و موضوع را به پليس گزارش مي كنند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي تصريح كرد:‌ با ارجاع پرونده به مرجع قضايي قرار بازداشت موقت براي هر دو متهم پرونده صادر شد و بررسي پرونده و تحقيقات تكميلي همچنان در دستور كار كارآگاهان پليس قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار