مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی اولین سالن ورزشی استاندارد 3000نفری اراک خبرداد.
کد خبر: ۴۴۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 17 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در تشریح این خبر گفت: پروژه احداث سالن ورزشی 3000 نفری اراک در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) با اعتبار 2000 میلیون ریال آغاز گردیده است.

وی افزود: محل اعتبار این پروژه در فاز اول شامل فنداسیون و ساخت سوله از محل اعتبارات سفر دولت تدبیر و امید به استان تامین گردیده است وکیفیت بهینه و اجرای استاندارد این امکان ورزشی مورد توجه جدی دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی میباشد.

حقدادی بیان داشت: جمع اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر 8000 میلیون ریال میباشد که بخش دوم آن از محل اعتبارات سال 96 با همکاری وزارت ورزش و جوانان و استانداری مرکزی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد و تکمیل پروژه های عمرانی تخصصی گام موثری جهت بهبود سرانه مفید ورزشی استان برداشته شود

وی ادامه داد: اجرای این پروژه در طول سالیان گذشته با مشکلاتی مواجه شده و به تعویق افتاده بود که با پیگیری های مستمر اداره کل و همکاری مسئولین در سال جاری روند اجرای آن آغاز گردید، امیدواریم پس از تکمیل این سالن چند منظوره استراتژیک  امکان برگزاری رویداد های مهم ملی و بین المللی ورزشی در آن فراهم گردد و نقش خود را در پیشبرد اهداف  ورزش استان در تمامی ابعاد بخوبی ایفا نماید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار