تابناک مرکزی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی گفت: گلزار شهدا به‌صورت نمادی از ایثار، مقاومت و اندیشیدن صحیح در سطح جامعه است، به‌گونه‌ای که حضور در این اماکن متبرکه، اهداف والای شهدا را در ذهن زائران این مزار تجلی می‌بخشد.
کد خبر: ۴۳۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱ 30 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند صبح امروز در بازدید از گلزار شهدای قاسم‌آباد اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدا به اقدام جدی مدیران در این زمینه نیازمند است و باید تمامی مدیران و مسئولان مربوط در این زمینه به شکل جدی وارد عمل شوند.

وی احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و ایثارگران و حفظ آثار آنان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: اعتلای معرفت و تعهد جامعه در قبال ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت و بالا بردن تعهد آنان نسبت به رعایت حق، حرمت و منزلت جامعه هدف و خانواده آنان از مهم‌ترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکزی بر ضرورت انجام بیشتر اقدامات فرهنگی در گلزارهای شهدا تأکید کرد و گفت: این فعالیت‌ها می‌تواند نقش مهمی در دستیابی کارگروه به اهداف و رسالت‌های خود داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک نیز با اشاره به اینکه نظام اسلامی با خون شهدا پابرجاست و همه باید در صیانت از آرمان‌های گلگون‌کفنان خط سرخ شهادت کوشش کنند، گفت: باید سیره و مرام شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های شهدا که الگوهای صبر و استقامت هستند، در جامعه ترویج شود.

مرتضی انصاریفر افزود: ثبات نظام جمهوری اسلامی ایران و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگرانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت درراه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند وزنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان نه‌تنها یک وظیفه دینی، بلکه باعظمت، شکوه و امنیت ملی کشور گره‌خورده است.

وی تصریح کرد: شهدا با عشق و علاقه و ایمان راسخ برای دفاع از انقلاب راهی میدان نبرد حق علیه باطل شدند و با نثار خون خود سرافرازی و عزت را به ارمغان آورند و وظیفه همه افراد جامعه است که ادامه‌دهنده راه شهدا و آرمان‌های آنان باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک بابیان اینکه نظام با خون شهدا پایدار مانده است همه باید در صیانت از آرمان‌های گلگون‌کفنان خط سرخ شهادت اهتمام کنند، افزود: باید سیره و مرام شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های شهدا که الگوهای صبر و استقامت هستند، در جامعه ترویج شود.

روستای قاسم‌آباد در 40 کیلومتری اراک واقع شده و 11 شهید گران‌قدر تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار