تابناک مرکزی: رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی گفت: به اعتراضاتی که صحت نتیجه انتخابات آنها در هیئت‌های نظارت شهرستان تایید شده باشد رسیدگی نشده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.
کد خبر: ۴۳۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 28 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی افزود: در چند شهر استان نتیجه انتخابات توسط هیئت‌های نظارت شهرستانی تایید شده است و افرادی پس از تایید صحت انتخابات، اقدام به اعتراض کرده‌اند که هیئت نظارت استان با توجه به تائیدیه هیئت نظارت شهرستانی به این اعتراضات رسیدگی نخواهد کرد.

وی با اشاره به عدم تایید نتیجه انتخابات در شهرها و روستاهایی که هنوز هیئت های نظارت شهرستانی صحت انتخابات آنها را تائید نکرده‌اند، اظهار کرد: در این حوزه‌های انتخابیه تخلفاتی گزارش شده است که هیئت‌های اجرایی و نظارت هم‌اکنون در حال جمع آوری مستندات تخلفات صورت گرفته هستند.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه گزارشات فاقد مستندات قانونی قابل پیگیری نخواهد بود، تصریح کرد: با ارسال مستندات قانونی، چنانچه تخلفی صورت گرفته و این موضوع برای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان مرکزی محرز شود، بدون اغماض رسیدگی و برخورد خواهد شد.

وی رسیدگی به اعتراضاتی که مستندات قانونی را در پیوست خود داشته باشد را مصداق دفاع از حقوق مردم دانست و تاکید کرد: رای مردم حق‌الناس است و چنانچه ادعای تخلف صورت گرفته با سند و مدرک همراه باشد، قطعا منشا اثر بوده و تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: البته گزارشات متعددی در خصوص برخی تخلفات واصل شده است و هیئت نظارت در حال بررسی دقیق بوده و طی روزهای آینده اعلام نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار