رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهر اراک خبرداد:
تابناک مرکزی: رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهر اراک گفت: هیات نظارت از روز دوشنبه به مدت پنج روز فرصت دارد تا پس از دریافت رسمی صورتجلسه هیات اجرایی شهرستان، شکایت کاندیداها را بررسی نموده و نظر خود را اعلام نماید.
کد خبر: ۴۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳ 28 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، هادی غفاری رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهر اراک در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: هیات نظارت شهرستان اراک از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۳/۰۸ به مدت پنج روز فرصت دارد تا پس از دریافت رسمی صورتجلسه هیات اجرایی شهرستان، شکایت کاندیداها را بررسی نموده و نظر خود را اعلام نماید.

وی اظهار داشت: چنانچه کاندیداها مدارک و مستنداتی در تایید شکایت خویش دارند، می توانند در مهلت مقرر مدارک خود را به این هیات تسلیم نمایند.

غفاری ادامه داد: اعضای این هیات با اهتمام ویژه و دقت کامل کلیه شکایت ها را بررسی نموده و نتایج را در مهلت مقرر قانونی به هیات اجرایی  و هیات عالی نظارت استان اعلام خواهند کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر اراک افزود: در صورتی که برخی کاندیداها نسبت به تصمیم هیات اجرایی و نظارت شهرستان در بررسی شکایت ها معترض باشند می توانند در مهلت قانونی شکایت خود را به هیات عالی نظارت استان ارائه دهند.

شایان ذکر است آدرس دفتر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اراک به این شرح است: خیابان شهید شیرودی، کوچه شهید امانی راد، ساختمان مدیریت دانشگاه پیام نور استان مرکزی، طبقه چهارم. تلفن: ۳۴۰۲۱۱۵۰ - نمابر: ۳۴۰۲۱۱۵۱

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار