برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادرات در ماه مبارک رمضان تا ساعت 14 کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است.
کد خبر: ۴۳۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 27 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری میزان، یکی از موضوعات با اهمیت با شروع ماه مبارک رمضان تغییر ساعت کار به شمار می‌آید که تعیین کننده آن مسئولین مربوطه در ارگان‌ها هستند.

به همین منظور تغییر ساعت کاری برخی از ارگان‌ها در ماه مبارک رمضان به شرح زیر است:

برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ساعات کاری ادرارات تا ساعت 14 کاهش می‌یابد، البته هنوز هیچ یک از مسئولان دولتی این موضوع را تایید نکرده است.

بانک پاسارگاد

روابط عمومی بانک پاسارگاد اعلام کرد  کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح الی 16 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 12:30 بعدازظهر، کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می دهند.

مجلس شورای اسلامی

محمد‌علی وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره ساعت کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز در ماه مبارک رمضان، گفت: ساعت کار مجلس در ماه مبارک رمضان با یک ساعت تغییر و از ساعت 9 صبح الی 13 بعداز ظهر و ساعت کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس در ماه رمضان از ساعت 14 ظهر الی 16 بعد‌ازظهر است.

طرح ترافیک

حسن عابدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تدابیر ترافیکی پلیس برای ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ساعت پایان طرح زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان با دو ساعت کاهش به ساعت 17 رسیده است. بنابراین طرح ترافیک و زوج و فرد در ایام ماه مبارک رمضان هر دو در روزهای غیر تعطیل هفته به استثنای پنجشنبه‌ها از ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و در روزهای پنجشنبه نیز در ساعت 13:30 به پایان می‌رسد.

بانک سامان

روابط عمومی بانک سامان اعلام کرد ساعت کاری شعب بانک سامان در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، قم، البرز، اردبیل و شهر اهواز به‌صورت یک‌سره از ساعت 8 تا 15:30 خواهد بود. این شعب در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا 12:30 فعال هستند. شعبه هایپراستار تهران در این مدت از ساعت 8 تا 17:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 تا ساعت 12:30 ارایه خدمت می‌کند.

نانوایان

قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی اعلام کرد ر ایام ماه مبارک رمضان همه نانوایی های سنتی در سه شیفت فعال هستند و تنها در ساعات ابتدایی صبح به دلیل کم بودن مشتری، میزان پخت نان کاهش می یابد اما از ساعت ۱۴ تا پس از افطار فعال می شوند.
وی ادامه داد: گرچه پس از افطار تا سحر نانوایی ها تقریبا تعطیل می شوند اما برخی از نانوایی های سنتی لواش یک ساعت قبل از سحر نیز مجددا فعال می شوند تا مردم بتوانند برای سحر نیز نان تازه تهیه کنند.

ساعت کار سینماها

فرجی مدیر کل دفتر سینمای حرفه‌ای گفت: سالن‌های سینما در طرح ویژه ماه مبارک رمضان پس از افطار کار خود را شروع می‌کنند و ۲ ساعت قبل از اذان صبح به کار خود پایان خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار