در پایان بازی چهارم مرحله رده بندی؛
تابناک مرکزی: تیم بسکتبال شهرداری اراک در بازی چهارم از مرحله رده بندی لیگ برتر بسکتبال مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد و درجایگاه چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 26 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، تیم بسکتبال شهرداری اراک که دو بازی ابتدایی مرحله رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را به دانشگاه آزاد تهران واگذار کرده بود  علی رغم برتری در بازی سوم این مرحله عصر امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک در بازی چهارم برابر میهمان خود مغلوب شد و با قبول سومین شکست در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم بسکتبال شهرداری اراک در بازی سوم که روز گذشته در اراک برگزار شده بود بانتیجه ۷۳ بر ۶۴ از سد دانشگاه آزاد گذشته بود و به برد در بازی چهارم نیاز مبرم داشت.

تیم بسکتبال شهرداری اراک در کوارتر اول و دوم دیدار چهارم خود برابر دانشگاه آزاد با نتایج ۲۱ بر ۱۲ و ۳۵ بر ۳۳ به برتری دست یافت.

در کوارتر سوم اما دانشگاه آزاد با ارائه چهره متفاوت از خود و جبران امتیازات عقب افتاده بازی را به تساوی ۳۵ - ۳۵ رساند و در نهایت در پایان وقت سوم این دیدار با نتیجه ۶۲ بر ۵۲ برابر شهرداری اراک به برتری دست یافت.

تیم بسکتبال شهردرای اراک نتواسنت در وقت چهارم مسابقه بتری خود را به حریف تهرانی دیکته کند و در نهایت این دیدار با حساب  ۸۱ بر ۷۴ به نفع تیم دانشگاه آزاد تهران به پایان رسید تا این تیم در جایگاه سوم و تیم شهرداری اراک هم جایگاه چهارم را نصیب خود کند.

گفتنی است تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دیار فینال این رقابت ها با شکست نفت آبادان برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر بسکتبال شده بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار