در اطلاعیه ای به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛
تابناک مرکزی: فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تبريک فرا رسيدن ماه رمضان شهروندان را به رعایت حفظ سئونان اسلامی در این ماه بزرگ دعوت کرده است.
کد خبر: ۴۳۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ 25 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است ضمن تبريک فرا رسيدن اين ماه بزرگ بر اساس وظايف مکتبی و قانونی خود شهروندان را به رعايت نکات زير دعوت کرده است:

به منظور رعايت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، متصديان مراکز پذيرايی بين راهی، پايانه‌ها، فرودگاه و راه‌آهن می‌توانند با اخذ مجوز از پليس نظارت بر اماکن عمومی با رعايت شئون اسلامی با استتار مکان، به گونه‌ای که در ملأعام تظاهر به روزه‌خواری صورت نگيرد، فعاليت کنند.

مراکز پذيرايی فاقد مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعاليت نداشته و در صورت مشاهده برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

کليه رانندگان و سرنشينان وسائل نقليه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعايت حرمت ماه مبارک رمضان بوده و از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری، ايجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

افرادی که بنا به دلايلی از جمله بيماری، مسافرت و ... قادر به روزه گرفتن نمی‌باشند، با رعايت شئون ماه مبارک رمضان از خوردن و آشاميدن در ملاءعام خودداری نمايند.

فرماندهی انتظامی استان مركزی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزيز تراکم بيشتری دارد، تلاش می‌کند با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهيل و امنيت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم عزيز و روزه‌داران محترم بسيار راهگشا خواهد بود.

يکي از جهات معنوی اين ماه مبارک رعايت بيش از پيش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است؛ لذا انتظار می‌رود همگان ضمن رعايت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و در اين مهم فرماندهی انتظامی استان را ياری کنند.

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۳۲۲۲۲۰۷۹ و ۲۱۸۶۲۴۲ اداره نظارت بر اماكن عمومی فرماندهی انتظامی استان مركزی اعلام فرمايند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار