امام جمعه ساوه:
تابناک مرکزی: امام جمعه ساوه با بیان اینکه در 29 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند بودیم گفت: نمی توان تخلفاتی که گزارش شد را تقلب نامید و ادعای تقلب در انتخابات برنامه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور میلیونی مردم است.
کد خبر: ۴۳۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 25 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام سید ‌ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسیده و سلامت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید شده است اما تخلفاتی هم صورت گرفته است گفت: در 29 اردیبهشت ماه شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند بودیم.

وی بیان کرد: نمی توان تخلفاتی که گزارش شد را تقلب نامید و ادعای تقلب در انتخابات برنامه دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور میلیونی مردم است.

حسینی با تبریک به برگزیدگان ملت در انتخابات جمعه گذشته اظهار کرد: هر کس که منتخب مردم شد مورد قبول همگان است و باید به نتیجه انتخابات تمکین کرد و برای عملیاتی کردن برنامه‌های منتخب مردم کمک کرد.

امام جمعه ساوه در ادامه خواستار اصلاح قانون انتخابات شد و افزود: نباید هر کس به خود اجازه دهد که کاندیدا شود بلکه باید در هنگام ثبت نام شرایط و معیار خاصی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: باید در ماه مبارک رمضان فضای شهر معنویت بیشتری به خود بگیرد چرا که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متاثر از کمبود معنویت در سطح جامه و دوری از خداست.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: علاوه بر تقویت فضای معنوی در جامعه باید طوری برنامه‌ریزی شود که در ادارات، ارگان‌ها، شرکت‌ها و سایر اماکن عمومی نماز جماعت برگزار شود.

وی در ادامه به دیدگاه حضرت علی (ع) در نهج البلاغه در خصوص توصیه به کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت:  از نگاه مولای متقیان هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و قرار نیست که اگر می‌خواهیم به هدف برسیم از هر طریقی وارد شویم و با باطل نمی‌توان حق را یاری کرد و نباید موجب هتک حیثیت و بردن آبروی افراد شویم.

وی گفت: در سلسله مراتب اداری نباید گفته شود که ماموریم و معذور و در حکمت نهج‌البلاغه هیچ کس حق اطاعت از کسی که وی را وادار به انجام گناه می‌کند ندارد و باید مدیران ما این طور مدیریت کنند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه باید بر مبنای عقلانیت و علم تجربی یک قرارداد را امضا کنیم، افزود: نمی توانیم در برابر دستور غلطی تسلیم شویم و آن را عملی کنیم. در سند 2030 نیز بر خلاف دستور خدا و پیامبران عمل شده و نباید به آن تن دهیم و عمل کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار