مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امسال یک هزار و ۱۰۰ مبلغ دینی برای فعالیت های مذهبی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۴۳۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 25 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، همایش طلایه داران تبلیغ پیش از ظهر پنج شنبه با حضور حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، حجت الاسلام عبداللهی رئیس دادگستری کل استان مرکزی و روحانیون شهرستان اراک در سالن اجتمات اداره کل تبلیغات استان مرکزی در اراک برگزار شد.

در این همایش قربانپور در تشریح برنامه های امسال تبلیغات اسلامی استان برای ماه مبارک رمضان، گقت: امسال یک هزار و ۱۰۰ مبلغ دینی برای فعالیت های مذهبی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

اعزام یک هزار و ۱۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان مرکزی

قربانپور تصریح کرد: تاکنون حدود دو هزار مسجد در نقاط مختلف استان مرکزی غبار روبی شده و آماده برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان و حضور مبلغان دینی است و تعدادی دیگر از مساجد نیز در حال آماده شدن هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ماه مبارک رمضان را ماهی پر برکت و فرصتی دانست که همگان می توانند برای تقویت روح و جسم خود از آن استفاده کنند و گفت: در ماه مبارک رمضان روحانیون و ائمه محترم جماعات زمان مناسبی برای ارائه خدمت به عموم مردم هستند و در منابر خود میتوانند دین و شریعت اسلام را بازگو کنند.

قربانپور با توجه به ورود مبلغین در مبحث کاهش آسیب های اجتماعی گفت: پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بحثی است که امروزه گریبان گیر کشور شده است و مبلغین موظفن به طور جدی در سخنرانی های خود از آن صحبت کرده و حس مسئولیت پذیری را باید در این زمینه تقویت کنیم.

اعزام یک هزار و ۱۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان مرکزی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان شرایط مناسبی فراهم می شود تا مبلغان و ائمه جماعات در راستای تبلیغ دین و آموزه های آن فعالیت کنند؛ بنابراین جامعه روحانیون موظفن تا از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار