در پيام تقدير و سپاس فرمانده انتظامي استان مركزي از مردم و كاركنان نیروی انتظامی؛
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامي استان مرکزی در پيامي از حضور پرشور، حماسی و غرور آفرین مردم انقلابی و ولایت مدار استان و همچنين تلاش هاي بي شائبه کارکنان نيروي انتظامي استان در تأمين نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تقدير و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 21 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی،  فرمانده انتظامي استان مرکزی در پيامي که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است از حضور پرشور، حماسی و غرور آفرین مردم انقلابی و ولایت مدار استان و همچنين تلاش هاي بي شائبه کارکنان نيروي انتظامي استان در تأمين نظم و امنيت انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا تقدير و تشکر کرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

درود و سپاس بيکران خداوند متعال بر ملت هوشيار ايران و شما مردم بصير و متعهد استان مركزي که با حضور پرشور و شعور در اين عرصه موجبات خوشنودي رهبري عزيز، شهدا و تمامي دوستان و علاقمندان به نظام را فراهم كرديد.

آفرين بر اين غيرت و هميت ديني و انقلابي شما مردم غيور و دشمن‌ شناس‌ كه با حضور مسئولانه در پاي صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا ، بار ديگر به دنيا نشان داديد كه اين كشور با تكيه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادى را به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوي انقلاب اسلامي تا نقطه‌ مطلوب بپيمايد.

به راستي برنده اين انتخابات نه حزب و گروهي بلکه قاطبه مردم ايران اسلامي هستند.

فرماندهي انتظامي استان مركزي نيز به عنوان يکي از نهادهاي محوري برگزارکننده انتخابات، از مدت ها پيش، با برنامه ریزی‌های هدفمند و عزم جمعي كاركنان انتظامي در راستاي تأمين نظم و امنيت انتخابات، نقشي برجسته و بي نظير ايفاء کرد که بسي جاي افتخار و بالندگي است.

در مقام عمل به سنت نبوي "من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق" برخود لازم مي دانم كه از حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی استان مركزي در عرصه مهم انتخابات و زحمات و تلاش‌های مجاهدانه مجموعه همكارانم در انتظامي استان مركزي که موجبات امنيت و آرامش لازم را براي برگزاري اين انتخابات فراهم آوردند، تقدير و تشکر نمايم.

اجرکم عندالله سرتيپ دوم ستاد كيومرث عزيزي، فرمانده انتظامي استان مركزي

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار