در پیام قدردانی استاندار مرکزی از حضور پرشور مردم در انتخابات؛
تابناک مرکزی: استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 21 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور پیامی که نسخه ای از آن در اختیار استی خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر کرد.

زمانی قمی در این پیام آورده است: صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه، آزمون خیره‌کننده دیگری بود که چهره مصمم و پرامید ایران اسلامی و جلوه مردم‌سالاری دینی را با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های روی، یک‌بار دیگر در عمل به اثبات رساند.

بار دیگر ملت پرافتخار ایران با مشارکت افزون بر ٧٠ درصدی خویش در انتخابات (حماسه امید) را در ٢٩ اردیبهشت، رقم زدند و با حضوری تعیین‌کننده (گام سوم) را در امتداد حرکت خود در 24 خرداد و نهم اسفندماه استوار برداشته و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست‌های تاریخی خود قراردادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند.

قطعاً پیروز این انتخابات، مردمی هستند که حماسه حضورشان، دنیا را بهت‌زده کرد، مردمی که مسیر دین‌داری توأم با آزادی، صلح، آرامش و مدارا، عقلانیت و تدبیر، قانون‌مداری و خردگرایی، حفظ ارزش‌ها و عدم سوءاستفاده از آن‌ها، پیشرفت و توسعه و تعالی کشور، توجه افزون‌تر به رفاه، معیشت اقشار مختلف، مبارزه با فقر، فساد، تبعیض و اعتلای ایران اسلامی را انتخاب کردند و به اصلاحات، اعتدال و نماد آن در این انتخابات، حسن روحانی روی دادند.

بی‌شک حماسه 29 اردیبهشت پیش از هر چیز نماد تجدیدعهد ملت ایران با نظام و پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی است که جا دارد در برابر این‌همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگزار خداوند متعال و قدردان حضور همه هم‌وطنان عزیز باشیم.

اینجانب این حضور غرورآفرین را به ملت سلحشور ایران به‌ویژه مردم فهیم استان مرکزی تبریک عرض کرده و از مردم شریف استان که با مشارکت 74.78 درصدی خود در انتخابات حماسه دیگری را رقم زدند و بلوغ فکری و تعهد دینی خویش را به منصه ظهور رساندند و همچنین از یکایک دست‌اندرکاران برگزاری دو انتخابات مهم در استان، اعضای هیأت های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، اصحاب رسانه و تمام کسانی که با حضور مسئولانه خود زمینه خلق این حماسه را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار