رئيس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مركزي خبر داد؛
تابناک مرکزی: رئيس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، از اعمال محدودیت های ترافیکی روز انتخابات در نقاط مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 18 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" ابوالفضل اميدي " رئيس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار سيماي استان مركزي بيان داشت: این محدودیت ها از ساعت 24 روز پنج شنبه به منظور برقراري امنيت مطلوب انتخابات در محدوده فرمانداري هاي تمامي شهرهاي استان اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: این محدودیت در شهر اراک، در مسیرهای محدود به پل برق، ميدان دارايي، خیابان شهيد هاشمي نژاد اعمال و تا پایان روز انتخابات به صورت مقطعی ادامه دارد.

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران پلیس راهنمايي و رانندگي در ايام برگزاري انتخابات با تمهيدات لازم ترافيكي و برنامه ريزي هدفمند، به صورت ویژه برای برقراری نظم و امنیت انتخابات در سطح جاده ها و خیابان های شهری حضور خواهند داشت.

سرهنگ اميدي در پايان از مردم خواست چون گذشته با ماموران پلیس در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات و جلوگیری از هرگونه بي نظمي ترافیکي همكاري نمايند و از انتقال وسایل نقلیه شخصی به اطراف مکان های تعیین شده اخذ راي، خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار