امام جمعه ساوه؛
تابناک مرکزی: امام جمعه ساوه گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات، استمرار نظام را تضمین می کند و همه گروه ها، اقوام ایرانی دست در دست هم باید برای حفظ پایه های نظام در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۴۲۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 18 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات، استمرار نظام را تضمین می کند و همه گروه ها، اقوام ایرانی دست در دست هم باید برای حفظ پایه های نظام در انتخابات شرکت کنند.

خطیب نماز جمعه ساوه شرکت در انتخابات روز جمعه را وظیفه هر ایرانی آگاه و دلسوز به کشور دانست و ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در این رویداد بزرگ، لبیک دوباره به مقام معظم رهبری و اعلام وفاداری نسبت به نظام اسلامی و آرمان های شهدای والامقام است.

حسینی هدف از برگزاری انتخابات را مشارکت مردم در تصمیم سازی کلان کشور است عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: به تعبیر مقام معظم رهبری هر فردی که حتی نظام و مسئولان را قبول ندارد اما به ایران علاقه و اعتقاد دارد باید در انتخابات حاضر شود.

وی افزود: دشمنان در همه ادوار به موفقیت های ایران اسلامی طمع ورزیده اند و هرگاه احساس کنند، مردم با حاکمیت و نظام فاصله گرفته اند، مشروعیت سیاسی کشور را آماج توطئه های خود قرار داده اند.

امام جمعه ساوه بیان کرد: مردم متدین وانقلابی ساوه با گرایش های مختلف، با حضور در پای صندوق های رای قلب امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را خشنود می کنند و با اتحاد و انسجام خود سبب ناامیدی دشمن خواهند شد.

حسینی در پایان گفت: از مردم انتظار می رود با قصد قربت در اولین ساعات رای گیری، رای خود را به صندوق بیاندازند.

یک هزار و 58 داوطلب تا پایان مهلت قانونی نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند که با اعلام نتایج نهایی بررسی های هیات نظارت استان مرکزی، 898 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهرستان، رقابت تبلیغاتی داشتند.

حدود چهار هزار نفر در حوزه های نظارت، اجرایی و انتظامات کار برگزاری انتخابات 29 اردیبشهت ماه در این شهرستان را بر عهده دارند.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در شهرستان ساوه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار