تابناک مرکزی: رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان مرکزی گفت: تلاش برای دانش بنیان شدن شرکت های صنعتی استان مرکزی از برنامه های شورای عالی قشر در سال96 میباشد.
کد خبر: ۴۲۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 16 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری در اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با حضور اعضای شورا تشکیل شد.

شهرجردی رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان مرکزی در ابتدای جلسه از نقاط ضعف و قوت شورا در سال95 توضیحاتی فرمود و از برنام ریزی و برگزاری جلسات منظم شورا در سال96 خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهم شورا ارائه راهکار جهت تولید و اشتغال در مراکز صنعتی استان مرکزی میباشد، که اگر شرکت های صنعتی استان مرکزی دانش بنیان شوند و بتوانند خود را با تکنولوژی روز دنیا مطابقت دهند هم میتوانند برای کشور ارز آوری داشته و هم شغل جدید ایجاد کنند.

وی افزود: یکی از اهداف شورای عالی قشر بسیج کارگری دانش بنیان شدن شرکت های صنعتی استان مرکزی است که با برگزاری جلسات مشاوره‌ای در مراکز صنعتی ،مدیران را با مزایای دانش بنیان شدن آشنا نمود.

همچنین ادامه داد:حلقه گمشده میان دانشگاه و صنایع ایجاد یک پارک فناوری میباشد که میتواند پیوند میان دانشگاه و صنعت را قوی کند.

انتهای پیام/ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار